Основной форум. Темы для общения разнообразны.
Write comments

Я выбираю!

2 WD
64
50%
4 WD
64
50%
 
Всего голосов : 128

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:31:06

А то би їздили ми далі виключно на задньопривідних автомобілях тільки з механічними коробками, без ESP і навіть без ABS. А що? Зате повний контроль над автомобілем!
А чё,нормально-чистый OLD SCHOOL :D
BMB

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:33:15

levsha писал(а):Все правильно. Але система отримує набагато більше даних, ніж просто просковзування коліс. Система отримує дані про положення педалей, положення керма, про лінійну і кутову швидкість. І на основі цих даних система може починати коригувати раніше, ніж почнуться екстремальні умови типу заносу. Так що, звичайно, ніяких чудес, система діє виключно на основі датчиків.


Так-с, похоже тут тоже начинается понимание, что система срабатывает ПОСЛЕ, а не ДО. Уже хорошо ;) . Кстати, я нигде не писал про один или два датчика. Поэтому, не надо придумывать то, что я не писал.

levsha писал(а):Але датчики дають змогу заздалегіть виявити ситуацію, яка може призвести до виникнення екстремальної ситуації.


В теории -да. На практике - любая система управления имеет инерционность. И не всегда управляющее действие системы будет адекватным ситуации или желанию водителя.

levsha писал(а):Можна все ж таки відповісти на моє чітке конкретне запитання? Як по твоєму, повний привід в описаній мною ситуації включиться зразу на початку руху, чи тільки після пробуксовки передніх коліс?


Все зависит от конкретных условий. В каких-то условиях включится сразу, а в других - нет. Это обычная система управления от которой не надо ждать чудес.
levsha

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:37:53

BMB писал(а):
levsha писал(а):Можна все ж таки відповісти на моє чітке конкретне запитання? Як по твоєму, повний привід в описаній мною ситуації включиться зразу на початку руху, чи тільки після пробуксовки передніх коліс?


Все зависит от конкретных условий. В каких-то условиях включится сразу, а в других - нет. Это обычная система управления от которой не надо ждать чудес.

Тобто ти допускаєш, що система може включити повний привід зразу при старті, до того, як передні колеса пробуксують? Дякую! Мені цього достатньо.
Ніхто не чекає ніяких чудес. Не приписуй іншим того, що вони не казали.
BMB

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:39:19

levsha писал(а):Я дуже "радий" раз за разом чути аргументи рівня "бред", "детская ерунда" і тільки...


Только хотел сказать: так не пиши ерунду....
Как ты написал следующую. :(

levsha писал(а):А то би їздили ми далі виключно на задньопривідних автомобілях тільки з механічними коробками, без ESP і навіть без ABS. А що? Зате повний контроль над автомобілем!


Да, у меня м.б. уже старомодные взгляды на вещи, но в моем окружении всегда было принято гордиться умением ЕЗДИТЬ, а не количеством килограмм электроники на борту. Тебе это трудно будет понять, к сожалению ;)
BMB

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:40:55

levsha писал(а): Не приписуй іншим того, що вони не казали.


Наверное, беру пример с оппонентов ;)
levsha

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:41:53

BMB писал(а):
levsha писал(а):Все правильно. Але система отримує набагато більше даних, ніж просто просковзування коліс. Система отримує дані про положення педалей, положення керма, про лінійну і кутову швидкість. І на основі цих даних система може починати коригувати раніше, ніж почнуться екстремальні умови типу заносу. Так що, звичайно, ніяких чудес, система діє виключно на основі датчиків.


Так-с, похоже тут тоже начинается понимание, что система срабатывает ПОСЛЕ, а не ДО. Уже хорошо ;) . Кстати, я нигде не писал про один или два датчика. Поэтому, не надо придумывать то, что я не писал.

Взагалі то розуміння було завжди. Тільки ти постійно приписував те, що ніхто не говорив.
Система може включити повний привід ПІСЛЯ натискання на педаль газу, але ДО того, як передні колеса почнуть буксувати. Система може включити повний привід і пригальмувати внутрішнє колесо ПІСЛЯ того, як кермо буде повернуте на певний кут і датчики зафіксують певне бокове прискорення, але ДО того, як почнеться занос. Ось і все, ніяких чудес
snap

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:42:33

, у меня м.б. уже старомодные взгляды на вещи, но в моем окружении всегда было принято гордиться умением ЕЗДИТЬ,
Я же говорю,что настоящий OLD SCHOOL :D
BMB

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:45:39

levsha писал(а): Тільки ти постійно приписував те, що ніхто не говорив.


Можно со ссылочкой? А то как-то так голословно ... некрасиво.

levsha писал(а):
Система може включити повний привід ПІСЛЯ натискання на педаль газу, але ДО того, як передні колеса почнуть буксувати. Система може включити повний привід і пригальмувати внутрішнє колесо ПІСЛЯ того, як кермо буде повернуте на певний кут і датчики зафіксують певне бокове прискорення, але ДО того, як почнеться занос. Ось і все, ніяких чудес


В общем, в теории, все верно. Но на практике - будет сильно зависеть от конкретных дорожных условий. Ключевое слово "может" ;)
levsha

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:46:53

BMB писал(а):
levsha писал(а):А то би їздили ми далі виключно на задньопривідних автомобілях тільки з механічними коробками, без ESP і навіть без ABS. А що? Зате повний контроль над автомобілем!


Да, у меня м.б. уже старомодные взгляды на вещи, но в моем окружении всегда было принято гордиться умением ЕЗДИТЬ, а не количеством килограмм электроники на борту. Тебе это трудно будет понять, к сожалению ;)

Я без проблем розумію, що є люди, які вважають управління автомобілем чимось таким, доступним обраним, і що при цьому треба контролювати автомобіль самому, до найменших деталей. Але я не поділяю їх думку. Мені подобається управляти автомобілем, але я не бачу смислу відмовлятись від систем, які допомагають в цьому. І весь світ прийшов до того, що керування автомобілем це утілітарна задача, яку можна і варто робити простішою, а не залишати розряді "вміння для обраних"
BMB

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:53:22

levsha писал(а):Я без проблем розумію, що є люди, які вважають управління автомобілем чимось таким, доступним обраним,


Опять передергивание. Это доступно любому у кого есть желание.

levsha писал(а):і що при цьому треба контролювати автомобіль самому, до найменших деталей.


Да. И в этом есть определенный кайф!

levsha писал(а):Але я не поділяю їх думку.


К моему сожалению, не ты один. Большинство современных водителей.

levsha писал(а):я не бачу смислу відмовлятись від систем, які допомагають в цьому.


Если это камень в мой город - не по адресу. Я такого не говорил.

levsha писал(а):І весь світ прийшов до того, що керування автомобілем це утілітарна задача, яку можна і варто робити простішою, а не залишати розряді "вміння для обраних"


За весь мир-то расписываться не надо. Большинство автомобилей продаваемых в Европе продается (сейчас удивлю ;) ) с механикой. И обучение в европейских автошколах - исключительно на механике. Так что .... ;)
levsha

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:53:46

BMB писал(а):
levsha писал(а):Але датчики дають змогу заздалегіть виявити ситуацію, яка може призвести до виникнення екстремальної ситуації.


В теории -да. На практике - любая система управления имеет инерционность. И не всегда управляющее действие системы будет адекватным ситуации или желанию водителя.

Ідеалу немає. Система має інерційність. Водій теж її має, причому на порядки більшу. А ще в системи є доступ до таких речей, до яких в водія нема (наприклад регулювання тормозних зусиль окремо на кожному колесі). І вона може змінити це зусилля з швидкістю, недоступною професійному гонщину, не те що звичайному водію. Тому в абсолютній більшості випадків система зробить краще, безпечніше, а не гірше.
І водій теж не завжди поведе себе адекватно. Наприклад в авіації абсолютна більшість аварій це людський фактор.
levsha

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 15:58:13

BMB писал(а):
levsha писал(а): Тільки ти постійно приписував те, що ніхто не говорив.


Можно со ссылочкой? А то как-то так голословно ... некрасиво.

Ти постійно натякаєш на те, що хтось вірить в якісь чудеса, що хтось вважає якісь системи чудесами і т.п. Натякаєш же? Можна ссилочку на те, де хтось щось подібне казав?
levsha

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 16:00:25

BMB писал(а):
levsha писал(а):І весь світ прийшов до того, що керування автомобілем це утілітарна задача, яку можна і варто робити простішою, а не залишати розряді "вміння для обраних"


За весь мир-то расписываться не надо. Большинство автомобилей продаваемых в Европе продается (сейчас удивлю ;) ) с механикой. И обучение в европейских автошколах - исключительно на механике. Так что .... ;)

А абсолютна більшість автомобілів в Штатах з автоматом. А всі автомобілі в Європі з ABS, і вже, здається, з ESP.
BMB

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 16:01:02

levsha писал(а):Наприклад в авіації абсолютна більшість аварій це людський фактор.


О! Ты попал по адресу! :D В последнее время такое количество авиапроишествий, когда 2-3 балбеса тупо сидят в кабине и ждут пока умная система что-то сделает. А в это время самолет либо валится с эшелона (а330 в Атлантике) или совсем недавно корейцы разложившие новенький 777 в Сан-Франциско. Та же беда - летать не учат, учат нажимать кнопки. Подобных случаев могу привести массу, к сожалению.
turbonan

Re: 2 WD или 4 WD?

Вт окт 22, 2013 16:01:30

А я принадлежу к новой школе.
Для меня на вариаторе приносит удовольствие. Мне не хочется дергать ручкой ( тем более пробки никто не отменял). когда можно просто нажать на тормоз.
Консерватизм наверное хорош, только не тут . ЕС1840 ( был такой компьютер) который весил порядка 15 кг делал в несколько порядков меньше, чем делает сейчас любой китайский телефон за 500 грн. Прогресс. И без него никуда.
Write comments