Модератор: Модераторы форума
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
...
6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
Kostya писал(а):Одним словом - сам винен. Треба було заставити іх відкрити і хоча б у розетку увімкнути його, коли купував...
healix писал(а):Вот, например, объективы для фотиков.
Есть производители, у которых качество изделий плавает: то бэк-фокус, то фронт-фокус, то ещё какой-то глюк... Если известно, что качество колеблется от экземпляра к экземпляру, то надо быть готовым к тому, что придётся перебирать. И сразу искать такого продавца, который даст это сделать. Иначе, велик риск потерять время и нервы, как минимум.
Kostya писал(а): На сей раз не буду испытывать судьбу с ТП-линком, возьму Линксис...
Вернуться в Qashqai - мир высоких технологий
Зарегистрированные пользователи: нет зарегистрированных пользователей