Torpedo
- Torpedo
- Сообщений: 15174
- Зарегистрирован: Пт сен 14, 2007 09:42:04
- Откуда: Киев
- Авто: Nissan Qashqai, 2.0, CVT, 4WD
Re: Перегорели лампы ближнего света.
Вт окт 30, 2012 14:46:09
Ant0n, получается, что ксенон честно отработал почти каждый день больше 4-х лет?
Ant0n писал(а):частые включения/выключения
если датчик света врубает фары под мостом на 5-7 сек. - вредно?
Sheyk писал(а):Ant0n писал(а):частые включения/выключения
если датчик света врубает фары под мостом на 5-7 сек. - вредно?
мне трудно сказать.
у меня датчик есть, но евросвет я не отключал, так что включения идут при заводе автомобиля.
я предполагаю, что частые включения/выключения таки уменьшают срок жизни лампы, в том числе и для ксенона.
ну и да, под мостами мы не так часто ездим.
Цікаво... Повіз сьогодні ввечері дітей на тренування і виявив, що перегоріла лампа ближнього в лівій фарі. Вдень вона ще працювала, а увечері померла. Туди їхали, як лохи - із однією фарою та туманками, а поки діти тренувалися, поїхав до себе у паркінг міняти лампи. Добре, що від поїздки до Європи повний комплект ламп лежить у багажнику. Брав Осрам такий самий, як і стояв із заводу. Різниця лише в тому, що штатна має на цоколі після цифрового коду літеру L, придбані - лише цифрове кодування. Зовнішній вигляд в обох однаковий. ЕСМ не читав, тому з матчастини під рукою була лише паперова мурзілка.
Отже, поставив машинку під лампою денного освітлення, одягнув на лоба клубного ліхтарика та відкрив капот. Незлим тихим словом згадав японську маму, бо як напакували все так, що до кришок-заглушок дістатися може лише гном. Нормальна людина - лише навпомацки. Інша справа була в мене на Фокусі: відкрутив 2 болти, витягнув блок-фару, та роби собі будь-які операції з комфортом. В нас знімати нічого не потрібно, хоча б зліва. Першим випробуванням стала кришка-заглушка. Паперовий мануал пише просто: зніміть кришку. Жодного натяку на те, яким чином... От я і, покрутивши її без результату праворуч-ліворуч, піддів відкруткою. Це було помилкою, бо як тоненький пластик бортику, який обіймає резиновий ущільнювач, відразу відламався на протязі 1,5-2 см. Не критично, але ущільнювач там тепер трохи виглядає назовні. Сподіваюся, що призначення цієї кришечки брудозахисне, а не вологозахисне... Найближчі мийки покажуть.

Після цієй помилки більшими зусиллями все ж таки відвернув кришку... Ось він, сюрприз від Ніссана...
Далі все просто: беремо пальцями правої руки цоколь і повертаємо його на 15-20 градусів проти годинникової стрілки, виймаємо лампу із цоколем на дроті, замінюємо лампу та прилаштовуємо все назад. Відразу ж вирішив замінити й другу (праву) лампу. Там простору зовсім мало. Тому довелося відкрутити бачок розширювача охолоджуючою рідини (єдиний болт знаходиться позаду ноього та глибоко внизу) та зсунути його назад на 2-3 см, чого цілком вистачило для нормального доступу, конфортнішого навіть, ніж зліва. Все інше тут так як і зправа: відкручуємо заглушку, цоколь, замінюємо лампу, та збираємо все у зворотньому порядку.
Не забувайте протерти ковби ламп чистою сухою серветкою від бруду та жиру, та не мацайте їх пальцями.
Доречі, мої проїхали 47500 км, 2 роки і місяць, без євросвітла, але на датчику світла.
Я праву міняв нічого не знімаючи. А зліва знімав кришку блоку запобіжників і реле, тоді стало зручніше
я тоже справа менял ничего не откручивая. слева снимаются 2 клипсы воздухозаборника и не снимая его просто поднимал вверх, освобождая доступ к фаре
bykovdimaЗовсім забув це сказати: я теж трубу піднімав. А також знімал клему аккума, після чого Коннект запитав код.
Я клему не знімав. І бачу що добре - коду в мене нема. Треба якось посмикати хай дадуть
levshaДивно, мали б давати. Корінець такий... Код треба одразу переписати, бо літери при зберіганні в портмоне осипаються...
Это код на пластиковой бирке, которая обычно со вторым ключом идет, или еще один есть?
О, на пластиковій бірці щось було. Подивлюсь при нагоді (другий ключ з цією біркою я на всяк випадок залиши в родичів)
barabaka писал(а):Это код на пластиковой бирке, которая обычно со вторым ключом идет
нет.
это код для создания заводом-изготовителем еще одного ключа (на случай утери)
Kostyaбо як напакували все так, що до кришок-заглушок дістатися може лише гном.
вот, а представляешь, а у меня еще там и блок розжига, т.е. места нет совсем