Модератор: Модераторы форума
barabaka писал(а):Или все-таки мастера на СТО правы?
barabaka писал(а):Как можно перед делать, а зад нет?
bykovdima писал(а): пару-тройку лет назад искал где сделать сход-развал (но не у ОД), в двух местах мне сказали, что делают только перед
Владимир+2 писал(а):Сегодня прошет ТО-1, 1310грн., это со своими (за что большое спасибо Алексею) воздушным и салона фильтрами. Если бы брал у них, стоимость ТО была бы за 1700грнТО-1.jpg
Лиза Чайкина писал(а):Киевские сто запели, что им нудны сертификаты с мокрыми печатями.....
Лиза Чайкина писал(а):Киевские сто запели, что им нудны сертификаты с мокрыми печатями.....
Лиза Чайкина писал(а):Киевские сто запели, что им нудны сертификаты с мокрыми печатями..
Стаття 19. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування
1. За всіма громадянами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених законодавчими актами.
2. Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час з урахуванням режиму роботи продавця (виконавця).
Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі товарів і послуг.
Забороняється примушувати споживача придбавати товари і послуги неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
5. В разі порушення прав споживача на підприємствах сфери торговельного та інших видів обслуговування продавець (виконавець) і працівники цих підприємств несуть відповідальність, встановлену законодавством.
Стаття 13. Гарантійні зобов'язання
1. Виробник (виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару (роботи, послуги), в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну, встановленого законодавством або нормативними документами, а в разі їх відсутності - договором.
Стаття 21. Недійсність умов договорів, що обмежують права споживача
Умови договору, що обмежують права споживача порівняно з правами, встановленими законодавством, визнаються недійсними. Якщо в результаті застосування умов договору, що обмежують права споживача, споживачеві завдано збитків, то вони повинні бути відшкодовані винною особою у повному обсязі.
Стаття 16. Право споживача на безпеку товарів (робіт, послуг)
1. Споживач має право на те, щоб товари (роботи, послуги) за звичайних умов їх використання, зберігання і транспортування були безпечними для його життя, здоров'я, навколишнього природного середовища, а також не завдавали шкоди його майну.
У разі відсутності нормативних документів, що містять обов'язкові вимоги до товару (роботи, послуги), використання якого може завдати шкоди життю, здоров'ю споживача, навколишньому природному середовищу, а також майну споживача, відповідні органи виконавчої влади, що здійснюють державний захист прав споживачів, зобов'язані негайно заборонити випуск і реалізацію таких товарів (виконання робіт, надання послуг).
Стаття 18. Право споживача на інформацію про товари (роботи, послуги)
1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги), що забезпечує можливість їх свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Інформація про товари (роботи, послуги) повинна містити:
назву товару;
зазначення нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати вітчизняні товари (роботи, послуги);
дані про основні властивості товарів (робіт, послуг), а щодо продуктів харчування - про склад (включаючи перелік використаної у процесі їх виготовлення сировини, в тому числі харчових добавок), номінальну кількість (масу, об'єм тощо), харчову та енергетичну цінність, умови використання та застереження щодо вживання їх окремими категоріями споживачів, а також іншу інформацію, що поширюється на конкретний продукт;
відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин порівняно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів і протипоказання щодо застосування;
позначку про застосування генної інженерії під час виготовлення товарів;
дані про ціну (тариф), умови та правила придбання товарів (виконання робіт, надання послуг);
дату виготовлення;
відомості про умови зберігання;
гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
правила та умови ефективного і безпечного використання товарів (робіт, послуг);
термін придатності (служби) товарів (робіт, послуг), відомості про необхідні дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
найменування та адресу виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування
Вернуться в Сервисное обслуживание, ТО, Гарантийные случаи
Зарегистрированные пользователи: Google [Bot]