Американо-українська компанія Firefly Aerospace випробувала космічну ракету Alpha.
Про це інформує Мілітарний.
Вчора, 19 серпня на базі Космічних сил США Ванденберг в Каліфорнії приватна компанія Firefly Aerospace провела успішне статичне випробування у вигляді «пропалювання» двигуна космічної ракети легкого класу Alpha, повідомляє LIGA.net.
Статичне випробування, під час якого увімкнули двигуни повністю заправленої та встановленої на стартовому майданчику ракети Alpha, тривало близько 15 секунд.
"Я дуже радий, що компанія, в яку я повірив в 2017 році, успішно провела цей передпусковий тест. Тепер ми виходимо на фінальну стадію підготовки до запуску ракети, і відібрані в рамках програми популяризації точних наук проекти досягнутий космосу," – сказав власник компанії Максим Поляков.
Перший старт ракети заплановано на 2 вересня. Перша місія називатиметься DREAM («Мрія»).
Firefly Aerospace (спочатку – Firefly Space Systems) – створена у 2014 році в Техасі (США) приватна американська компанія, яка веде розробку сімейства РН легкого класу нового покоління. Компанію у 2017 році перезапустив українець Максим Поляков, додавши її до складу Noosphere Ventures.
Офіси компанії розташовані в американському Остіні та українському Дніпрі. Основне виробництво вузлів ракети зосереджено в штаті Техас, однак частково обладнання розробляється і в Україні.
Статичне випробування ракети Alpha. Стоп-кадр з відео
Ракета Firefly Alpha призначена для виведення до 1 тис. кг корисного вантажу на низьку орбіту Землі, ціна кожного запуску становитиме $15 млн.
Нині Firefly зосереджена на тому, щоб вийти на орбіту, але Поляков сказав, що глобальне бачення полягає в тому, щоб бути космічною компанією, яка займається всім спектром роботи в космосі: від створення супутників, до виведення їх на орбіту й аналізу отриманих даних.
Ракета від Firefly Aerospace Фото з відкритих джерел
Окрім ракет Alpha і Beta, Firefly Aerospace працює над створенням орбітального транспортного засобу (OTV) – відомого, як космічний буксир, для доставки супутників із ракети на певну орбіту – й місячного посадкового модуля під назвою Genesis для NASA.
Габаритно-стикувальний макет першого ступеню ракети Beta. Фото: «ПІВДЕНМАШ»
Окрім того, ДП «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» (ПІВДЕНМАШ) 10 серпня відправило замовнику габаритно-стикувальний макет першого ступеню ракети-носія середнього класу Beta, за контрактом з компанією Firefly Aerospace.
Re: Поддержим украинского производителя
Добавлено: Ср дек 29, 2021 16:28:14
Сэнсэй
Конечно, именно этот борт летал и сертифицировался ещё в 2015-м году, но был собран более, чем наполовину, из рашекомплектующих. Гигантский труд совершили антоновцы по импортозамещению, даже представить тяжело, как это всё надо было подбирать и вкорячивать в непредназначенные места. Остался только один вспомогательный рашедвижок, да и тот как-то через итальянцев купили
28 грудня ДП «Антонов», що входить до складу Укроборонпрому, провело викатку першого військово-транспортного літака Ан-178-100Р №001. Цей екземпляр призначений для проведення льотних сертифікаційних випробувань.
Як повідомляють в ДП «Антонов», на цьому літаку встановлено обладнання вітчизняних та західних постачальників комплектуючих, які були обрані в ході масштабної програми імпортозаміщення. До створення нового літака долучилися постачальники з Європи, США й Канади, а також понад 30 українських підприємств, які виготовили 177 видів комплектуючих. Зокрема, в Ан-178-100Р використовуються перші системи електронного керування літаком та керування механізацією крила українського виробництва. Як відзначають в Укроборонпромі, літак оснащений сотнями електронних обчислювачів, що дають змогу інтегрувати всі системи та датчики літака, автоматизувати контроль їх працездатності та оптимізувати керування.
Літак Ан-178-100Р призначений для перевезення особового складу (до 100 осіб), техніки та вантажу. Крім того, він може використовуватися для десантування озброєння та легкої військової техніки посадковим і парашутним способами. Також літак може стати засобом медичної евакуації поранених та постраждалих: 40 людей на ношах і 38 на бічних сидіннях у супроводі чотирьох медиків. Повідомляється, що у конструкцію літака внесено зміни з метою забезпечення функції десантування людей та вантажів, а також для виконання інших завдань Міністерства оборони України.
Space X вывела на орбиту украинский спутник Сич-2-30
Спутник запущен в рамках программы Transporter 3. Аппарат будет вести наблюдение за передвижением военной техники и кораблей.
Сегодня 13 января в 17:25 с космодрома, расположенного на мысе Канаверал в штате Флорида (США), стартовала ракета-носитель Falcon 9, которая вывела на орбиту спутник Сич-2-30, разработанный украинскими конструкторами. Репортаж с места запуска провела компания SpaceX.
Договор был подписан государственным предприятием "Конструкторское бюро "Южное" имени М.К. Янгеля" с нидерландской компанией ISILaunch. Согласно протоколу ISILAUNCH отвечает за интеграцию миссии, а SpaceX, со своей стороны, выступила провайдером пусковых услуг.
Спутник Сич-2-30 запущен в рамках миссии Transporter 3, которая выведет на орбиту более 100 аппаратов. Украинский спутник отсоединится от ракеты-носителя через 01:23:02 после старта. Аппарат предназначен для для дистанционного зондирования Земли. С помощью захвата, который составляет 46,6 км, спутник будет вести фотосъемку поверхности Земли и вести наблюдение за тем, как используются земельные лесные и водные ресурсы. Также, по словам разработчиков, он способен вести наблюдение за передвижением военной техники и кораблей.
Что известно о спутнике Сич 2-30? Разработка украинского аппарата началась в еще в 2015 году под руководством конструкторского бюро "Южное" в Днепре. Спутник является продолжением украинского аппарата Сич-2 и имеет улучшенные характеристики, а именно — разрешение фотокамеры, которое составляет около 7,8 м при ширине зоны съемки около 47 км. Аппарат имеет массу в 210 кг и рассчитан на 5 лет службы.