Як знищити неприємний запах в Вашому авто
Добавлено: Пн окт 08, 2012 10:23:15
Як знищити неприємний запах в Вашому авто
07 жовтня 2012, 19:06
При включенні автокондиціонера разом з охолодженим повітрям в салон автомобіля поступає "аромат" чи то перепрілих ганчірок, чи то овочевої бази.
У таких випадках зазвичай говорять, що в кондиціонері завівся грибок.
Як правило, неприємний запах з дефлекторів з'являється відразу після повторного включення автокондиціонера, і в більшості випадків пов'язаний з елементарною гряззю. Випарник - це той же радіатор, тільки маленький. Проходячи через нього, повітря і охолоджується. Разом з повітрям з вулиці засмоктується тополиний пух, пил і бруд. Оскільки випарник при працюючому кондиціонері крижаний, на ньому конденсується волога і він постійно мокрий. Ви пробували залишати непросушенной ганчірку? Неприємний запах від неї піде через 2 дні. Так і тут: якщо ви подивитеся на випарник машини, який експлуатувалася кілька років і в якого немає мікрофільтра, ви прийдете в жах!
Коли ви вимикаєте кондиціонер, випарник починає нагріватися і видає в салон весь букет ароматів, присмачених тропічним вологим повітрям. Але от ви заводите авто знову і знову тиснете на кнопку кондиціонера. У перші хвилини, у когось - секунди роботи, поки випарник належним чином не охолонув, ви отримуєте в салон повітря не гірше, ніж в сауні. А у міру охолодження і охолоджування запахи зникають зовсім або стають майже непомітними.
Якщо палити в салоні при включеному кондиціонері і включеному режимі рециркуляції, то в підсумку запах буде таким же, як з попільнички. Адже, плюс до всього іншого, на зовнішніх стінках випарника осідає і тютюновий дим. Буває, що нещасливий пух забиває дренажі системи. У цих випадках нижня частина випарника просто плаває в конденсаті, і салоновий вентилятор задуває вам не тільки повітря, але і воду.
Що в таких випадках робити? Якщо засмічений дренаж, його потрібно почистити. Це ясно і без наших підказок. А ось якщо до вищеописаних проблем додалося ще й те, що потік повітря в салон слабкий, то це, швидше за все, та сама проблема із забитим випарником або фільтром салонового повітря. Фільтр цей бажано міняти щороку.
Багато фірм пропонують позбавлення від грибка методом хімії. Вони заливають випарник дезінфікуючими речовинами. Проблема в тому, що в більшості випадків до випарника просто так не добратися. Це все одно, що заливати засмерділе ганчір'я хлоркою. Не треба забувати, що повітрям, що проходить через випарник, ви ще й дихаєте. А дихати хімією навряд чи корисно.
Підсумок усього вищесказаного напрошується сам собою: щоб перемогти запах і вбити мікроорганізми, випарник найкраще знімати і мити. Напівзаходами краще не обмежуватися. Знятий і чистий випарник можна і продезинфікувати якісніше. Операція зняття випарника в більшості випадків непроста і дорога, порівнянна зі зняттям торпеди. Так що вибір за вами.
07 жовтня 2012, 19:06
При включенні автокондиціонера разом з охолодженим повітрям в салон автомобіля поступає "аромат" чи то перепрілих ганчірок, чи то овочевої бази.
У таких випадках зазвичай говорять, що в кондиціонері завівся грибок.
Як правило, неприємний запах з дефлекторів з'являється відразу після повторного включення автокондиціонера, і в більшості випадків пов'язаний з елементарною гряззю. Випарник - це той же радіатор, тільки маленький. Проходячи через нього, повітря і охолоджується. Разом з повітрям з вулиці засмоктується тополиний пух, пил і бруд. Оскільки випарник при працюючому кондиціонері крижаний, на ньому конденсується волога і він постійно мокрий. Ви пробували залишати непросушенной ганчірку? Неприємний запах від неї піде через 2 дні. Так і тут: якщо ви подивитеся на випарник машини, який експлуатувалася кілька років і в якого немає мікрофільтра, ви прийдете в жах!
Коли ви вимикаєте кондиціонер, випарник починає нагріватися і видає в салон весь букет ароматів, присмачених тропічним вологим повітрям. Але от ви заводите авто знову і знову тиснете на кнопку кондиціонера. У перші хвилини, у когось - секунди роботи, поки випарник належним чином не охолонув, ви отримуєте в салон повітря не гірше, ніж в сауні. А у міру охолодження і охолоджування запахи зникають зовсім або стають майже непомітними.
Якщо палити в салоні при включеному кондиціонері і включеному режимі рециркуляції, то в підсумку запах буде таким же, як з попільнички. Адже, плюс до всього іншого, на зовнішніх стінках випарника осідає і тютюновий дим. Буває, що нещасливий пух забиває дренажі системи. У цих випадках нижня частина випарника просто плаває в конденсаті, і салоновий вентилятор задуває вам не тільки повітря, але і воду.
Що в таких випадках робити? Якщо засмічений дренаж, його потрібно почистити. Це ясно і без наших підказок. А ось якщо до вищеописаних проблем додалося ще й те, що потік повітря в салон слабкий, то це, швидше за все, та сама проблема із забитим випарником або фільтром салонового повітря. Фільтр цей бажано міняти щороку.
Багато фірм пропонують позбавлення від грибка методом хімії. Вони заливають випарник дезінфікуючими речовинами. Проблема в тому, що в більшості випадків до випарника просто так не добратися. Це все одно, що заливати засмерділе ганчір'я хлоркою. Не треба забувати, що повітрям, що проходить через випарник, ви ще й дихаєте. А дихати хімією навряд чи корисно.
Підсумок усього вищесказаного напрошується сам собою: щоб перемогти запах і вбити мікроорганізми, випарник найкраще знімати і мити. Напівзаходами краще не обмежуватися. Знятий і чистий випарник можна і продезинфікувати якісніше. Операція зняття випарника в більшості випадків непроста і дорога, порівнянна зі зняттям торпеди. Так що вибір за вами.