Шульга
- Шульга
- Сообщений: 13970
- Зарегистрирован: Ср апр 23, 2008 09:26:59
- Откуда: Киев
- Авто: Qashqai 2WD 2.0 CVT 2008 ГБО BRC
Re: У кого вдруг вариатор заклинит на "Р".
Ср мар 21, 2012 19:19:53
levsha писал(а):Есть много исследований, которые четко показывают что опасно не собственно держание телефона возле уха, а разговор по телефону, потому как переключает внимание. И это практически не зависит от того, телефон возле уха, гарнитура или громкая связь
Ага Юлий Цезарь просто ло* по сравнению с водителем маршрутки
levsha писал(а):Есть много исследований, которые четко показывают что опасно не собственно держание телефона возле уха, а разговор по телефону, потому как переключает внимание. И это практически не зависит от того, телефон возле уха, гарнитура или громкая связь
да, похоже в моей операционке многозадачность точно криво реализована, правда, радует, шо приоритет на дороге, а тормоза в разговоре по телефону...
oreh писал(а):да, похоже в моей операционке многозадачность точно криво реализована, правда, радует, шо приоритет на дороге, а тормоза в разговоре по телефону...
Нормальня многозадачность встречается в основном у женщин и водителей маршруток
levsha писал(а):Нормальня многозадачность встречается в основном у женщин и водителей маршруток
окружающие обычно не рады такой многозадачности
І мене спіткала та ж доля - заблокувався варіатор. Тепер катаюсь з викруткою в підстаканнику. До речі є плюси - додатковий захист проти угону.

Тепер треба розбиратись з цими контактами...
oreh писал(а):ДВОЙНЯШКИ
зачем? достаточно ключ воткнуть в щелку и не налдо ни с чем разбираться
І так при кожній спробі почати рух?
ДВОЙНЯШКИ" додатковий захист проти угону" при этом достаточно 1 раз
ну а тебе - уже все описано

думаю, все возможные варианты, поремонтишь легко
А кто из Киевлян лечил сам? Нужна помощь по разборке "бывалого".
DDA писал(а):А кто из Киевлян лечил сам? Нужна помощь по разборке "бывалого".
Якщо почекаєш тиждень-два, то я вже буду з досвідом. Ще досі з викруткою катаюсь....
ДВОЙНЯШКИ писал(а):DDA писал(а):А кто из Киевлян лечил сам? Нужна помощь по разборке "бывалого".
Якщо почекаєш тиждень-два, то я вже буду з досвідом. Ще досі з викруткою катаюсь....
Я тогда первый в очередь на консалтинг!
Ну що, забрав я з машини викрутку. Витратив в суботу півтори години на усунення цієї незручності. Роздрукував фотки, надані шановним
blondin1402 і все робив згідно інструкції. Нічого складного немає. Просто треба бути акуратним та уважним. З обома контактами майже нічого не робив. Просто кілька разів вийняв та трохи пошурхав. Все запрацювало.
Але, схоже, все ж таки не працював контакт, що показаний на фото
elektron-а в першому пості. Після розбирання передивився, як (не)працює система. При натисканні на гальмо соленоїд з боку водія втягує шток і система ричагів вивільнює ручку перемикання коробки. У мене соленоїд не працював, тобто напруга на нього не подавалась. Власне, коли ми засовуєм викрутку в аварійний отвір, ми приводимо в рух цю систему ричагів. Після розбирання-збирання контакти запрацювали. Видимих ознак коррозії чи чогось подібного не побачив. Очевидно, тряска на наших європейських дорогах таки дала взнаки і вони просто розхитались.
Готовий до консультацій

ЗІ Згадав. Все ж є одне уточнення. Нижні саморізи з обох боків закручуються в спеціальні планки-повзунки. Під розборки-збираня вони у мене сповзли. Я ніяк не міг зрозуміти, чому саморізи просто провалюються в отвори. Після вдоху-видоху заспокоївся та виявив ці планки. Поставив на місце і все залагодилось. Отже, треба бути уважним.