Руслан
это такая отдельная бумажка, которую Вы привозите сами с собой в двойном экземпляре и просто отдаете на регистрацию, главное
получить входящий номер и дату обращения, и все - время пошло....
у меня в машине валяется простой шаблон обращения, где нужно только вписать название сто, недостаток и поставить дату и расписаться...
письменное заявление может быть
в произвольной форме: я обычно пишу устранить посторонний звук (шум) там-то и там-то, вернее или в передней части автомобиля или задней, если не слышат - на
неоплачиваемом наряде-заказе пишите фразу " посторонний звук там-то и там-то не устранен" и только под этим расписываетесь, больше нигде, один экземпляр наряда-заказа забираете себе обязательно!
с Порядка гарантийного ремонта....:
20. У разі виявлення у процесі експлуатації ДТЗ недоліку або
істотного недоліку
Споживач має право звернутися до Виконавця на
один з пунктів сервісної мережі, зазначених у Сервісній книжці,
за
власним вибором.
Підставою для розгляду вимоги Споживача щодо виконання
гарантійного ремонту ДТЗ є письмова заява Споживача, що
складається у довільній формі та має містити опис недоліку, з
приводу якого звертається Споживач, а також вимоги Споживача.
У разі ухилення або безпідставної чи необґрунтованої відмови
Виконавця від виконання гарантійного ремонту ДТЗ Споживач має
право звернутися безпосередньо до Продавця або Виробника для
усунення цих недоліків і виконання гарантійного ремонту, або до
уповноважених органів захисту прав споживачів.
(можно пропустить эту стадию)
У разі ухилення або безпідставної чи необґрунтованої відмови
Продавця або Виробника від виконання гарантійного ремонту ДТЗ
Споживач
має право для захисту своїх прав звернутися до суду.
Руслан писал(а):має свою специфіку (посилання на нормативні акти, вказання терміну (ті ж 14 днів)).
можете просто указать
" в законом установленный срок"...
форма ПРОИЗВОЛЬНАЯ, можете на три страницы расписать, но суть остается прежней - устранить за 14 дней... потому, что
(с Порядка гарантийного ремонта):
9. Виробник:
самостійно створює сервісну мережу пунктів технічного
обслуговування та гарантійного ремонту ДТЗ або на підставі
договірних відносин доручає її створення Продавцям чи іншим
суб'єктам підприємницької діяльності (надалі - Виконавці);
забезпечує свою сервісну мережу пунктів технічного
обслуговування та
гарантійного ремонту ДТЗ запасними частинами в
необхідних обсягах і номенклатурі, технологічною документацією на
обслуговування і ремонт ДТЗ, необхідним спеціалізованим
інструментом і устаткуванням, організує навчання персоналу
Виконавця.
по поводу 180 дней:
часть 4 ст.698 ГК Украины:
"...
Умови договору, що обмежують права покупця-фізичної особи
порівняно з правами, встановленими цим Кодексом та законодавством
про захист прав споживачів,
є нікчемними. "
- Вложения
-
- Заява на усунення недоліків_шаблон.doc
- (25.5 KiB) Скачиваний: 182
Последний раз редактировалось
МАУС Пт июл 10, 2009 14:02:57, всего редактировалось 1 раз.