Ср янв 25, 2017 14:28:05
Ср янв 25, 2017 14:39:24
Ср янв 25, 2017 14:49:31
Ср янв 25, 2017 14:57:16
Kostya писал(а): Мне лично приятнее на Дееву смотреть
Kostya писал(а): а при чем тут Деева,
Ср янв 25, 2017 15:06:40
Airman писал(а):Деева озвучила
Airman писал(а):Гадя не в счет
Ср янв 25, 2017 15:28:02
Kostya писал(а):Это же имплементация Евродирективы.
Ср янв 25, 2017 15:47:00
Kostya писал(а):Так а при чем тут Деева, не пойму?
Ср янв 25, 2017 15:56:14
BMB писал(а):Директива 2006/126 / ЕС не предусматривает замену старых прав, выданных до даты вступления в силу директивы.
Ср янв 25, 2017 15:57:19
Torpedo писал(а):Она - госслужащий.
Ср янв 25, 2017 16:01:33
Anastasia Deeva with Vladyslav Kryklii and 2 others.
January 23 at 9:43am · Kyiv ·
Апдт.
Увага #длиннопост!
19 січня Верховна Рада зробила ще один крок на зустріч європейській інтеграції – у першому читанні був прийнятий законопроект №0124 «Про приєднання до Протоколу про внесення поправок до пункту а) частини першої статті 1 та частини першої та пункту b) частини третьої статті 14 Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)», розроблений МВС України
Тепер доступною мовою про те, чому це важливо, та євроінтеграційну діяльність МВС.
Невід’ємною вимогою Угоди про асоціацію між Україною та ЄС є гармонізація національного законодавства та приведення внутрішніх правових норм у відповідність до європейських. Зокрема це стосується і норм, що регулюють дорожній рух. Саме тут на арену виходить МВС із відповідним Планом заходів щодо імплементації Угоди, який в тому числі передбачає внесення змін до закону “Про дорожній рух” та ПДД України задля виконання двох директив ЄС.
Перша з них Директива 2008/68/ЄС стосується забезпечення безпеки при перевезенні небезпечних вантажів. Якщо коротко, згідно цією директивою будуть встановлені нові стандарти періодичності проходження технічного контролю транспорту, що перевозить небезпечні вантажі; стандарти щодо підготовки та екзаменації водіїв та відповідальних за перевезення осіб; а також запроваджено вдосконалену систему звітності. Всі ці новації покликані реалізувати головну мету Директиви – гарантувати безпеку дорожнього руху та міжнародних перевезень.
Друга – Директива 2006/126/ЄС про посвідчення водія – має на меті унормування віку для допуску до керування певними категоріями транспортних засобів, гармонізацію категорій і підкатегорій транспортних засобів, запровадження мікрочіпу як складової частини посвідчення водія та нові строки дії посвідчень.
Чого ж очікувати від цих нововведень? Звісно ж більшої безпеки та свободи дорожнього руху. Унормування віку отримання прав розширить доступ до керування окремими категоріями транспорту, мікрочіпи забезпечать захист від підробок, а перегляд строків дійсності сприятиме більшій безпеці дорожнього руху. Сьогодні національне посвідчення водія дає право на керування транспортом протягом 30 років з дати його отримання. За вимогами Директиви нормами мають будуть встановлені нові строки від 5 до 15 років в залежності від категорії транспорту з метою періодичної перевірки відповідності здоров’я водіїв встановленим медичним та психофізичним вимогам. До речі, категорії транспорту також будуть переглянуті.
Поки ви читаєте цей пост, спеціалісти Головного Сервісного центру МВС працюють над розробкою законопроекту щодо імплементації цієї Директиви:) Згодом розповім більше.
Мені подобається, що команда МВС не зупиняється на виконанні зобовязань перед ЄС, але розробляє по-справжньому нові та сучасні підходи та вдосконалюється з кожним днем. Якщо маєте сумніви – завітайте до нових Сервісних центрів, а потім продовжимо бесіду)
Друзі, заради уникнення спекуляцій та підміни термінів, внесла зміни до тексту для того, щоб розставити правильно акценти)
Stay tuned!
#євроінтеграція
Vladyslav Kryklii , вам как водителю категории "В" необходимо будет подтверждать знания и проходить медосмотр значительно реже - раз в 15 лет, что согласитесь не так уже и страшно. Проблема, которую вы описываете не нова и берет свои истоки от автошкол, где у граждан появляется желание (а иногда их и вынуждают инструктора к этому) вступить в коррупционный сговор для успешной сдачи экзаменов. Для ликвидации этой проблемы мы планируем с помощью подзаконных актов и технических решений реализовать следующее:
1 изменить требования к сдающим экзамены
2 усилить ответственность преподавателей автошкол (до приостановки аттестата)
3 внедрить новую систему экзаменационных билетов с категоризацией и акцентом на знаниях ПДД
4 видеофиксация сдачи теоретических и практических экзаменов
Ср янв 25, 2017 16:07:11
Kostya писал(а):Где в нем о замене наших прав?
Ср янв 25, 2017 16:08:32
Ср янв 25, 2017 16:10:13
Kostya писал(а):Из комментов:Vladyslav Kryklii , вам как водителю категории "В" необходимо будет подтверждать знания и проходить медосмотр значительно реже - раз в 15 лет,
Ср янв 25, 2017 16:11:08
Kostya писал(а):BMB
Закон принят, потому должен быть окончательный текст. Ща найду, почитаем.
Ср янв 25, 2017 16:19:01
BMB писал(а):Похоже Деева, просто порылась в старом шкафу и нашла скелет