Страхование, кредиты, ПДД, и т.д.
Write comments

ГАИ отменила 466 распоряжение

Вт окт 26, 2010 14:14:01

25.10.2010 Втратили чинність окремі нормативно – правові акти МВС України

У зв'язку з приведенням у відповідність до законодавства України нормативно-правових актів МВС, що регламентують діяльність підрозділів Державтоінспекції, втратили чинність наступні акти: наказ МВС від 27.10.2008 № 549 "Про деякі питання організації виконання обов’язків працівників Державтоінспекції МВС", розпорядження МВС від 21.05.2009 № 466 "Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису" та вказівка МВС від 03.04.2009 № 335 "Про використання технічних приладів контролю за дотриманням водіями вимог Правил дорожнього руху".

25 жовтня 2010 року
Прес-служба Департаменту
ДАІ МВС України

оригинал тут

466 отменили, взамен ничего. остался только 111.
начнут стоять прямо за знаком нас. пункт и стрелять своими фенами за знак!
и теперь вообще фиг что докажешь... :evil: :vis:
bykovdima

Вт окт 26, 2010 14:59:57

ага
Афоня

Вт окт 26, 2010 15:45:08

Возвращаемся к системе как при совке, гаишник всегда прав :-k
Nik

Вт окт 26, 2010 16:54:35

-=S_tet=-
Афоня
Це просто "Покращення життя" відбулося !!! :evil: :evil: :evil:
BH/BX

Вт окт 26, 2010 17:13:26

Афоня писал(а):Возвращаемся к системе как при совке, гаишник всегда прав :-k


так так и было( что было 466, что его не будет
Nik

Вт окт 26, 2010 17:41:32

НО!!!

-=S_tet=- писал(а):Втратили чинність окремі нормативно – правові акти МВС України


А скоростной режим у нас это кабмин:

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ


ПОСТАНОВА


від 22 квітня 2009 р. N 395

Київ

Про внесення змін до Правил дорожнього руху
ЗМІНИ,
що вносяться до Правил дорожнього руху

1. У пункті 1.10:

абзац третій замінити абзацами такого змісту:

"автомагістраль - автомобільна дорога, що:

спеціально побудована і призначена для руху транспортних засобів, не призначена для в'їзду на прилеглу територію або виїзду з неї;

має для кожного напрямку руху окремі проїзні частини, відокремлені одна від іншої розділювальною смугою;

не перетинає на одному рівні інші дороги, залізничні і трамвайні колії, пішохідні і велосипедні доріжки, шляхи проходу тварин, має огородження на узбіччях і розділювальній смузі та обгороджена сіткою;

позначена дорожнім знаком 5.1;".

У зв'язку з цим абзаци четвертий - сімдесят другий вважати відповідно абзацами восьмим - сімдесят шостим;

після абзацу двадцять сьомого доповнити новим абзацом такого змісту:

"дорожні роботи - роботи, пов'язані з будівництвом, реконструкцією, ремонтом чи утриманням автомобільної дороги (вулиці), штучних споруд, споруд дорожнього водовідводу, інженерного облаштування, встановленням (ремонтом, заміною) технічних засобів організації дорожнього руху;".

У зв'язку з цим абзаци двадцять восьмий - сімдесят шостий вважати відповідно абзацами двадцять дев'ятим - сімдесят сьомим.

2. У підпункті "б" пункту 2.4 слова "технічний стан," виключити.

3. Підпункт "ґ" пункту 12.6 викласти в такій редакції:

"ґ) іншим транспортним засобам: на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1 - не більше 130 км/год., на автомобільній дорозі з окремими проїзними частинами, що відокремлені одна від одної розділювальною смугою - не більше 110 км/год., на інших автомобільних дорогах - не більше 90 км/год.".

4. Пункт 12.8 викласти в такій редакції:

"12.8. На ділянках доріг, де створені дорожні умови, що дають можливість рухатися з більш високою швидкістю, за погодженим з Державтоінспекцією рішенням власників доріг або органів, яким передано право на утримання таких доріг, дозволена швидкість руху може бути збільшена шляхом встановлення відповідних дорожніх знаків.".

5. Доповнити Правила пунктом 12.10 такого змісту:

"12.10. Додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37.

У разі коли дорожні знаки обмеження руху 3.29 та 3.31 встановлені без проведення дорожніх робіт або залишені після їх завершення, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху.

Обов'язковим є встановлення дорожніх знаків 3.30 та 3.32 на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця встановлення знака обмеження швидкості руху.".[/b]
ГОГА

Вт окт 26, 2010 19:44:43

а что изменилось не совсем я понял :cry: если остановят уже не сможешь в протоколе писать что не согласен ? все ровно оштрафуют ???
Kostya

Вт окт 26, 2010 22:02:49

так не одним же таможенникам и налоговикам дыры латать... :smile: :smile: :smile:

а если серьйозно - то так было в советские времена...

остаётся только изучать ГАИшные гайды и ловить их нк нарушениях инструкций или этики...
bykovdima

Ср окт 27, 2010 07:27:02

вот основной текст 466 приказа
т.е. можно посмотреть, что они "выполняли" и, соответственно, что больше не будут выполнять до появления нового приказа
1.1. Забезпечити під час здійснення контролю за дотриманням водіями ПДР з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису несення служби працівниками ДАІ виключно у форменому одязі, з нагрудним знаком та на службовому автомототранспорті.
1.2.Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).
1.3. Забезпечити безумовне виконання вимог наказу МВС №1111/2006, зокрема, щодо виключення випадків безпідставного зупинення транспортних засобів.
1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в'їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку.
1.5. Зобов'язати працівників ДПС ДАІ перед початком роботи з радіолокаційним відеозаписувальним вимірювачем швидкості «ВИЗИР» робити знімки службового транспортного засобу із прив'язкою до місцевості та в разі необхідності долучати до матеріалів розгляду скарг для доведення місця фіксації порушення.
1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).
1.7. У ході документування порушень правил дорожнього руху працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, то мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису, до винесеної постанови додавати 3-4 знімки зафіксованого порушення правил дорожнього руху. Знімки повинні містити інформацію про місце, час скоєння порушення, чітке зображення автомобіля порушника.
1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо).
1.9. Ужити заходів щодо облаштування спеціальними інформаційними щитами ділянок вулично-дорожньої мережі, де здійснюється контроль за дотриманням водіями ПДР з використанням працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.10. 3 метою профілактики порушень правил дорожнього руху організувати та забезпечити виставлення на дорожньо-шляховій мережі муляжів приладів фото- і кінозйомки, відеозапису, забезпечивши при цьому їх передислокацію не рідше одного разу на тиждень.
1.11. Зобов'язати працівників Державтоінспекції під час винесення постанови про накладення стягнення за адміністративне правопорушення неухильно дотримуватися вимог статей 33, 34 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
1.12. У ході документування дорожньо-транспортних пригод виключити випадки неякісного оформлення матеріалів ДТП (унесення в схеми ДТП неправдивої, помилкової або неповної інформації, неврахування показів свідків, очевидців), що призводить до поверхового та необ’єктивного розгляду таких справ.
1.13. Організувати перевірки силами створених груп з контролю за станом дотримання працівниками ДПС установленого порядку несення служби.
1.14. Спільно з представниками дорожніх та комунальних організацій провести ревізію всіх дорожніх знаків 3.29 «Обмеження максимальної швидкості», установлених па вулично-дорожній мережі регіону, за наслідками якої визначитися з необхідністю застосування кожного дорожнього знака.
Щодо кожної ділянки вулично-дорожньої мережі, де значення максимально дозволеної швидкості менше, ніж визначено
Правилами дорожнього руху, разом з власниками вулично-дорожньої мережі підготувати висновок з обґрунтуванням установленої швидкості руху. Особливу увагу при цьому приділити автомобільним дорогам загального користування державного значення та магістральним вулицям населених пунктів.
1.15. Ужити заходів стосовно термінового демонтажу тих дорожніх знаків, які встановлені з порушенням державного стандарту та вводять необґрунтовані обмеження для учасників дорожнього руху.
1.16. З урахуванням вимог пункту 12.8 Правил дорожнього руху вийти з пропозиціями до власників вулично-дорожньої мережі щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/год шляхом установлення відповідних дорожніх знаків.
1.17. На ділянках доріг загального користування державного значення, які проходять через населені пункти, спільно із представниками місцевих органів виконавчої влади визначитися щодо можливості заміни дорожніх знаків 5.45 (5.46) «Початок (кінець) населеного пункту» (білий фон) на дорожні знаки 5.47 (5.48) «Початок (кінець) населеного пункту» (синій фон). У випадку позитивного рішення власникам вулично-дорожньої мережі направити подання щодо проведення на зазначених ділянках доріг робіт з:
- відновлення (влаштування) зовнішнього освітлення, у першу чергу в місцях розташування пішохідних переходів;
- позначення наземних пішохідних переходів червоно-білою дорожньою розміткою та транспортними світлофорами типу 7 (із сигналами жовтого кольору); нанесення на підходах до пішохідних переходів шумових смуг; відновлення (установлення) транспортного огородження на розділювальній смузі та пішохідного огородження на узбіччях доріг;
упровадження інших заходів щодо підвищення безпеки дорожнього руху.
1.18. Вийти з ініціативою до органів місцевого самоврядування щодо забезпечення фінансування впровадження працюючих в автоматичному режимі стаціонарних спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису для нагляду за дорожнім рухом та фіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху за рахунок коштів, що надходять до місцевих бюджетів від сплати штрафів.
1.19. Узяти на особистий контроль юридичне супроводження в судах справ у частині, що стосується оскарження накладених стягнень за правопорушення, зафіксовані з використанням показань спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.20. Для забезпечення належного захисту в судах інтересів органів внутрішніх справ організувати вивчення представниками органів внутрішніх справ, які беруть участь у судових розглядах, нормативно-правової бази використання вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу «ВИЗИР», у тому числі його тактико-технічних характеристик та можливостей. Виключити випадки неявки вказаних осіб у судові органи в терміни, указані в судових повістках.
-=S_tet=-

Ср окт 27, 2010 10:05:43

Nik
да, скорость прописана в ПДД. но я имел в виду пункт 1.4 (466) который запрещает ГАЙцам стоять ближе 1 км. от въезда в нас. пункт и ловить тебя на фен за знаком.

еще, имхо, очень важными были пп. 1.2, 1.6, 1.7 и 1.8...

Це просто "Покращення життя" відбулося !!!

да чтоб их... :gans:

ГОГА писал(а):а что изменилось не совсем я понял если остановят уже не сможешь в протоколе писать что не согласен ? все ровно оштрафуют ???

писать что не согласен ты можешь и сейчас, просто возможность это аргументированно доказать у тебя забрали! 466 не позволял ГАИцам уж сильно зарываться. а теперь им опять ВСЕ МОЖНО и снова начнется беспредел... :mad:
tobo10

Ср окт 27, 2010 10:12:25

:( :( а такое хорошее распоряжение было, я всегда его ГАИшникам тыкал, в машине всегда под рукой было, как револьвер у ковбоя..а что теперь...обезоружен. :( :( :(
ГОГА

Ср окт 27, 2010 10:15:59

дааа :smile: сейчас взятки начнут брать по полной . готовьте карманы друзья :shock:
Nik

Ср окт 27, 2010 10:41:21

-=S_tet=- писал(а):который запрещает ГАЙцам стоять ближе 1 км. от въезда в нас. пункт и ловить тебя на фен за знаком.

Это да. Но вот это
bykovdima писал(а):1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість,
принимал Кабмин(увеличение скоростного режима) и МВС здесь нипричем.
ГОГА писал(а): готовьте карманы друзья

Это ты гаишникам? :smile:
ГОГА

Ср окт 27, 2010 10:49:40

у когото они будут опустошатся :smile:
X6

Сб окт 30, 2010 11:34:01

Так ведь ничего существенного не изменилось. Пока вы не признаете свою вину и не понесете деньги, без видеофиксации вашу вину доказать непросто. Протокол никто не отменил.
Да и инструкция эта внутриведомственная, особой погоды она не делает.
Меня интересует пункт 1.1. Это что, они теперь будут без формы, значка, и на капейке ловить на фен лошков?
Этот пункт (1.1), если я не ошибаюсь, прописан в законе о милиции.
Write comments