Канадскі комерсанти досі не знають, хто такі українці (або по-канадські - Ukes), та чим вони відрізняються від росіян. Це змушує найпрацьовитішу громаду Канади бойкотувати деяких виробників.
Це тим більш ганебно для тамтешніх бізнесменів, оскільки українців у Канаді понад 1,5 мільйони - досить значна консюмерська авдиторія. Все ж вони намагаються робити таргетовані маркетингові комунікації, але від того виходять конфузи, передає власний кореспондент БаблоІТ у Вінніпегу.
Останнім прикладом є відеоролик канадського автодилера Birchwood Auto. В ньому реклямується остання модель Nissan Juke, і для цього використовується гра слів (Uke - Juke). Але незрозуміло чому у реклямі українці вдягнуто в російську рубашку:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... t4EM_ZWdbY