Установка дополнительного оборудования. Тюнинг, звук, и прочие.
Write comments

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 15:57:51

Eskulap у тебя скоро с Кешей 1 юбилей :smile: :smile: :smile:
Шульга

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:00:28

Eskulap писал(а):Теперь новую тему рассматриваю - мухобойка. Никогда не пользовался. Особенно задумываюсь после быстрой езды по трассе, надоело сотни трупов жуков и прочей летающей живности со стекол отдраивать. Интересно, есть ли от нее эфект, и насколько он выражен.

после 5 лет движения по трассам могу сказать что жуки волнуют меня меньше всего. на капоте есть почти десяток мелких коцанок от камешков впереди едущих авто. вот от них мухобойка бы и помогла. а мошкару побрызгал спреем/ протер автопластилином и все сверкает.
Последний раз редактировалось Шульга Чт июн 20, 2013 16:46:38, всего редактировалось 1 раз.
Eskulap

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:01:07

Ghorgh писал(а): первый раз я помню твои фото, а второй ты покупал не у Joe Di?

viewtopic.php?f=57&t=12517&start=30 где-то в начале ноября поклеил второй раз
Eskulap

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:04:27

Ghorgh писал(а):Eskulap у тебя скоро с Кешей 1 юбилей :smile: :smile: :smile:

Да, мне со страховой напомнили :smile:

Вот может мухобойку прикуплю по этому поводу, чтобы меньше гадости краску царапало и лобовое пачкало.
Последний раз редактировалось Eskulap Чт июн 20, 2013 16:14:23, всего редактировалось 1 раз.
Eskulap

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:09:59

http://eraparts.com.ua/products/item/eg ... 181l/3722/
Дефлектор капоту (мухобійка) NISSAN QASHQAI 2007 - EGR 027181L


Дефлектор капоту для NISSAN QASHQAI 2007 являє собою вироблену з акрилового скла (термоформований пластик) накладку на передню частину капоту автомобіля і служить для захисту кузова. Завдяки своїй аеродинамічній формі дефлектор капоту покращує обтікання автомобіля повітряними потоками, розподіляючи повітряні потоки особливим чином. Зовнішній вигляд автомобіля, в результаті встановлення дефлектора капоту, якісно змінюється: одні моделі автомобілів набувають ще більшу солідність, інші підкреслено спортивний стиль.

Дефлектори випускаються в кількох варіантах забарвлення, зокрема модель EGR 027181L для NISSAN QASHQAI 2007 - темна (з логотипом).



Дефлектор капоту (мухобійка) для NISSAN QASHQAI 2007 виконує відразу декілька важливих завдань:

захищає кромку капота від пошкоджень дрібними каменями, які часто завдають механічні пошкодження передньої частини автомобіля (особливо при заміських поїздках). Кромка капоту, одне з найуразливіших місць - і після появи сколів від ударів камінчиками на ньому швидко утворюється корозія.
Дефлектор капоту, направляє основну масу повітря вище ніж лобове скло. Тим самим сильно знижує забруднення лобового скла брудом з під коліс попутних і зустрічних машин. Відтак, подовжується не тільки термін служби двірників, але й знижується пошкодження лобового скла (дрібні подряпини і ін.).
Дефлектори капоту, при попаданні каменів в передню частину автомобіля, в зону капота, "перенаправляють» їх вище лобового скла, запобігаючи неминучій появі відколів і тріщин.

Також не варто забувати і про естетичну складову. Для багатьох автомобілів дефлектор капоту стає стильним аксесуаром.

Важливо, що для монтажу дефлектора EGR не потрібно свердління капоту або кріплення деталі на 2-сторонній скоч, що шкодить капоту. Мухобійка EGR кріпиться на засувки на штатні місця і знаходиться на відстані кількох міліметрів від ЛКП, виключаючи його ушкодження чи скупчення піску або бруду.
Виготовлена з високоміцного пластику. У комплекті з дефлектором капоту є всі необхідні кріплення, а також детальна інструкція, яка дозволяє встановити «мухобійку» своїми силами.


EGR - провідний виробник пластикових аксесуарів для тюнінгу автомобілів. Центральний офіс і основне виробництво знаходиться в Австраліі. Дана компанія виробляє аксесуари, які поставляються як оригінальні деталі для багатьох провідних автомобільних брендів навіть преміум-класу.
Продукцію EGR можна сміливо назвати однією з кращих на світовому ринку тюнінгу, сертифікована за міжнародним стандартом якості QS9000.
levsha

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:13:59

Щось в мене сумніви. Виробник детально прораховува форму, продував в аеродинамічній трубі, а тут ми чіпляєм кусок пластику і все стає прямо аж неймовірно краще...
Torpedo

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:16:06

Aleksandr писал(а):на бампере есть почти десяток мелких коцанок от камешков впереди едущих авто. вот от них мухобойка бы и помогла.

Как?
Шульга

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:21:07

Eskulap писал(а):захищає кромку капота від пошкоджень дрібними каменями,

ложь!
Eskulap писал(а):Кромка капоту, одне з найуразливіших місць

таки да вид теряет при движении по трассам достаточно быстро.
Eskulap писал(а):на ньому швидко утворюється корозія.

ложь и провокация. дабы появилась коррозия нужно кудато вьехать (не дай бог тьфу 3 раза) и тогда после сильной деформации отколются с металла все слои красок и грунтовок.
п.с. когда соберусь брать новое авто сразу буду брать и дефлектор капота. или сразу весь кузов затянуть в пленку (маловероятно ввиду стоимости)
Шульга

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:22:55

Torpedo писал(а):Как?

визуально коцанки находятся именно в том месте где стоял бы дефлектор по всей ширине капота. и если бы поставил его то коцанок бы не было.. на капоте наверняка а вот на лобовом это уже зависит от угла установки дефлектора.
Torpedo

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:25:03

Aleksandr писал(а):в том месте где стоял бы дефлектор по всей ширине капота.

А бампер здесь причём?
Eskulap

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:25:49

Aleksandr писал(а):
Torpedo писал(а):Как?

визуально коцанки находятся именно в том месте где стоял бы дефлектор по всей ширине капота. и если бы поставил его то коцанок бы не было.. на капоте наверняка а вот на лобовом это уже зависит от угла установки дефлектора.

Я недавно после мойки авто нашел скол на капоте в этом месте :(
Шульга

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:28:15

Torpedo писал(а):А бампер здесь причём?

а при чём здесь бампер?
я про переднюю кромку капота. и дефлектор (мухобойку которая на него ставится)
Ghorgh

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:33:55

Eskulap писал(а):
Aleksandr писал(а):
Torpedo писал(а):Как?

визуально коцанки находятся именно в том месте где стоял бы дефлектор по всей ширине капота. и если бы поставил его то коцанок бы не было.. на капоте наверняка а вот на лобовом это уже зависит от угла установки дефлектора.

Я недавно после мойки авто нашел скол на капоте в этом месте :(

У меня тоже есть, да и на бампере в хватает....блин а еще все лето по трассам ганять, пипец морде будет...
Torpedo

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:35:45

Aleksandr писал(а):я про переднюю кромку капота. и дефлектор (мухобойку которая на него ставится)

А это кто написал?
Aleksandr писал(а):на бампере есть почти десяток мелких коцанок от камешков впереди едущих авто. вот от них мухобойка бы и помогла.
Eskulap

Re: Молдинги: за и против...

Чт июн 20, 2013 16:36:18

Ghorgh писал(а):У меня тоже есть, да и на бампере в хватает....блин а еще все лето по трассам ганять, пипец морде будет...

Я сделал запросы на ветровилки, когда скажут цену и варианты - скину тебе.
Write comments