Nicaragua
у Вас по ходу
"істотний недолік", меняйте автомобиль...
істотний недолік - такий недолік, що робить неможливим або
недопустимим використання ДТЗ відповідно до його призначення, або
такий, що може представляти загрозу для життя Споживача чи інших
людей, або такий, для усунення якого необхідні великі витрати
праці й часу та який проявляється неодноразово після усунення;
29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
представниками Виконавця (Продавця або Виробника).
В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
прийнято одне з таких рішень:
1) заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню у
порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
ДТЗ" цього Порядку;
2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:
заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;
відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;
заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним
перерахунком купівельної ціни;
розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.
Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним
Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача
фахівців Виробника;
с "ПОРЯДОК
гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни дорожніх
транспортних засобів "
в принципе, машинку возможно поменять и с представителями Ниссана пообщаться ...