Перезувся і я сьогодні на Голосіївському - вартість 299 грн., плюс безкоштовна діагностику на стенді боша.
Від сервісу залишився неприємний осад. По-перше, майже повністю змінився персонал (був на станції чуть менше року назад).
По-друге, всі приймальники надзвичайно агресивні, на кожне питання відповідають на підвищених тонах. Як потім мені сказав, мій приймальник, що як він може бути спокійний, якщо вже 7-мий день підряд працює по 12 годин.
Перед мною була дівчина, яка приїхала на безкоштовну діагностику, так їй менеджер сказав, що ми зробимо цю діагностику і видамо вам роздруківку, а далі розбирайтеся самі (це все одно, що зробити кардіограму і самому розбиратися в ній чи є в тебе проблеми). Саме цікаво було далі, коли дівчина відмовилася і менеджер їй сказав, що в нього закінчилися пропуски і щоб виїхати з сервісу необхідно замовити якусь роботу. Дівчина - молодець, не розгубилися, і сказала, так що мені викликати міліцію - проблему з пропуском зразу вирішилася...
По-третє, виявляється при попередньому записі дівчина, яка приймає заявки, не поставила галочку про безкоштовну діагностику - як результат сказали, що це значно збільшиться час перебування на сервісі.
В четверте, при шиномонтажі мені не поміняли місцями передні та задні колеса, на моє питання чому Ви це не зробили - сказали, що вони візуально визначали де менше зносу, тій колеса поставили на перед. На прохання показати як виглядає ця процедура - були якійсь незрозумілі намагання виміряти підручними засобами висоту протектора та намагання сказати, що це все фігня і не потрібно звертати увагу на мануал

На моє зауваження чому при ТО Ви вимагаєте, наприклад, міняти свічки через кожні 30 тис., була затяжна пауза. Потім ще приймальник добив своїм поясненням, що не всі хочуть переставляти колеса місцями і це навіть вигідно, тому зношується одна пара резини і відповідно купувати потрібно буде лише одну пару

Врешті вони мені запропонували їх переставити, сказавши, що займе 10-15 хвилин, але поскільки я вже був на сервісі майже 4 години, більше залишатися там не хотілося.
Да, знайшли проблему з розємом заднього лівого ліхтаря - при включенній аварійці, габаритах та сигналу стоп - мерехтів сигнал стоп, додатково виконали ремонт розєму.
Отже, підсумовуючи все вище сказане, якщр хтось хоче робити там шиномонтаж, то додатково скажіть менеджеру, щоб він врахував в наряді наступне:
- позначити, які колеса де стояли до початку шиномонтажу;
- обовязково поміняти місцями передні та задні колеса.
Якщо записуєтеся попередньо, то говоріт дівчині, щоб обовязково відмітила, що Ви хочете пройти діагностику.
Якщо це не зробити, то ці операції не будуть виконані. Про що мені менеджерами і було вказано "А Ви ж це нам не сказали"
Bober писал(а):Я свои никогда вообще не подписывал, т.е ставятся как попало когда переобуваются. Это плохо?
не то чтобы плохо, но нет контроля за износом протектора. посезонно переставляя колеса перед-зад делаешь равномерный износ. У меня зимняя направленная так что хочешь не хочешь а маркировать надо т.к. перепутать левые с правыми чтото не хочется а на стрелку обращаешь внимание тогда когда уже поставил

сам всегда маркирую, мне както на шиномонтажке осенью при переобувке начали ставить колеса против направления протектора. еще и пытались доказывать что они не первый день эту работу делают...
Bober
не подписываю, и так все видно.
Aleksandr
у меня все сразу видно, те диски, которые более грязные - с передка
еще и скажу что моем колеса при переобувке обычно керхером а метки наносим маркером которые очень хороши этим самым керхером смываются. как то был казус

промаркировал, помыл, а потом вспоминал какое откуда и заново маркировал, хорошо хоть сразу заметил а не через сезон

.
п.с. хранить в чистом виде не только более эстетично но и для резины полезно т.к. она не подвергается воздействию всей той таблице менделева которая у нас на дорогах от выхлопных газов до реагентов зимой. И хранить колеса надо подспущеными до 1 атмосферы.
не знаю, что это за смываемый маркер (просто как-то никогда не видел сам момент нанесения меток), но последний раз зимнюю резину пометили почему-то с наружной стороны, так вот когда поставил ее осенью метки были на месте и стали они почти незаметны только к февралю. Езжу приблизительно 100 км в рабочий день.
Я первое время просил ,что бы подписывали.Но потом на шиномонтаже сказали,что перед установкой смотрят на износ ,а не на метки.Так,что нет смысла,разве,что на всякий случай.
Рубик писал(а):не знаю, что это за смываемый маркер (просто как-то никогда не видел сам момент нанесения меток)
не маркер самый обычный и наносится на внутреннюю сторону. Все дело в основе если на бумаге особенно на обоях маркер только вырезать то на металле он смывается на раз два три. хотя металл внутри на дисках не полированый а даженемного шероховатый.
Aleksandr писал(а):Рубик писал(а):не знаю, что это за смываемый маркер (просто как-то никогда не видел сам момент нанесения меток)
не маркер самый обычный и наносится на внутреннюю сторону. Все дело в основе если на бумаге особенно на обоях маркер только вырезать то на металле он смывается на раз два три. хотя металл внутри на дисках не полированый а даженемного шероховатый.
При чем тут металл? Я правда всегда резину перекидываю, т.е. диск один и тот же. мне на резине прям метки ставили, причем белого цвета очень похоже на мел, поэтому и засомневался про маркер. Но отмывались потом метки реально очень долго.
совет по подписыванию (если меняется именно резина) - подписать внутри один раз

. не сотрется! и просто помнить как этом сезоне стояли: на местах или крест-на-крест
Рубик писал(а):При чем тут металл? Я правда всегда резину перекидываю, т.е. диск один и тот же. мне на резине прям метки ставили, причем белого цвета очень похоже на мел, поэтому и засомневался про маркер. Но отмывались потом метки реально очень долго.
на резине да рисуют мелом. Я то не переобуваю резину, а переставляю зимние колеса на летние. буду в следующую субботу заниматься.