Потрібна ваша порада

Привіт всім форумчанам!
Хотів запитати як мені бути в такій ситуації?
Придбав Кашкай 1,6, SE, МКПП в листопаді 11 року. Пробіг авто на момент випадку був майже 14000 км. На весні почув клацання в коробці передач при почерговому вижиманні педалі газу-зчеплення. Раніше про це писав на цьому форумі. На Кільцевій мені казали, що це нормально і так має бути! Намагалися мене в цьому переконати. Казали, що багато-хто з такою скаргою приїжджав і всі спокійно їхали після того як їм, начебто, пояснити все так само як і мені- "ТАК ЗАДУМАНО ІНЖЕНЕРАМИ". Я думаю: "Ну не може ж такого бути, які це печерні інженери так задумують КПП?" У мене в 412 москвичі такого не було...Почитав цей форум і склалася чітка картина через загальну думку форумчан про "Кільцеву", що не варто більше до них звертатися. Прийняв рішення пройти перше ТО в АвтоАл'янсі. Так і зробив. Це була можливість з ними познайомитися. Через деякий час приїхав і звернувся до них із "своїм" клацанням при переключенні передач та постійним клекотанням (дуже виразним) на холостих обертах. Вони взялися її діагностувати, слухати і т.д. Покатавшись хвилин, мабуть, 20 (я спостерігав за ними) вони повернулися і сказали, що в коробці НАСПРАВДІ є сторонні шуми. Сказали, що потрібно розбирати коробку і дивитися. Для мене це не проблема, головне, щоб Кашачок катався безболісно. Також мене відразу повідомили, що у випадку необхідності заміни підшипників, яких не буде в наявності, доведеться чекати близько місяця. Я так помітив, що майстер сподівався, що на місяць мене не вистачить... Я запитав, чи можна мені здати авто на ЗАМІНУ деталей саме тоді, коли будуть в наявності запчастини. Майстер-приймач мені дав зрозуміти, що розбирати, збирати, а потім знову робити це саме вже для заміни ніхто не буде, потрібно залишати авто до "переможного кінця". Тоді я погодився віддати. Він насправді здивувася, що я готовий чекати місяць. Дивно...Невже таких як я небагато?
Здав я своє авто 11 травня 2012 р. Відразу розібрали коробку і замовили, як мені було сказано, 5 підшипників, які потрібно замінити. Попередили відразу - прийдуть через два тижні. Коли пройшли два тижні, я зателефонував і мені відповіли, що підшипники ще не прийшли, потрібно чекати. Машина стоїть два тижні під відкритим небом серед нових авто з відкритими дверима (не замкнена), я спеціально без попередження приїжджав щоб перевірити чи все з нею в порядку. Я в черговий раз запитав: "коли будуть підшипники?" Відповідь - "вам зателефонують!". Чекаю ще тиждень, ніхто не телефонує. Телефоную сам. Майстер сказав: "В через декілька днів мають вже прибути, зателефонуйте в пятницю". Я так і зробив, однак прийшов, за їхніми словами, тільки один підшипник. На моє запитання "а коли очікуєте ще чотири?" мені було сказано: "зателефонуйте після завтра, вже будуть". Це вже закінчувався 3 тиждень простоювання авто. До речі, я його придбав в кредит і якось не цікаво платити за авто яке не використовую, оскільки вони не хочуть двічі розбирати коробку. Зателефонував я так, як мені порадили, знову немає підшипників. І так декілька разів. До цього часу, а вже в цю пятницю буде місяць, як я віддав авто у їхнє розпорядження, ще нічого абсолютно не зроблено! Постійно кажуть будуть завтра, передзвонюю - кажуть: "немає, передзвоніть завтра."
Я сам ще такі процедури не проходив, тому і потребую ваших порад та досвіду. Як би там насправді не було, напрошуються думки чи не затягують вони час???
Друге. Як ви думаєте, чи може бути законним аргументом "ми не хочемо двічі розбирати коробку"? Справа у тому, що моя дружина - вагітна і без авто не просто, також чекати бозна скільки на підшипники й ремонт і платити у цей час кредит - чи є сенс, якщо кожного разу так буде? Можливо просто забрати авто і самостійно придбати підшипники і встановити на не сертифікованій СТО? Розумію, що це коштуватиме мені гарантії та декілька тис. грн, однак я буду знати коли поїду.
Можливо мені потрібно було наполягати, щоб вони розібрали і визначили, що потребує заміни, зібрали і я повернувся тоді, коли були б у наявності деталі? Так би було набагато простіше, беручи до уваги той факт, що за їхніми словами на це йде приблизно дві години. Що ви думаєте?
Вибачте за багатослівність. Мене найбільше обурює обіцянка, що буде завтра, а завтра, що буде після завтра! Це нормально?
Буду вдячний за ваші думки і досвід!
Хотів запитати як мені бути в такій ситуації?
Придбав Кашкай 1,6, SE, МКПП в листопаді 11 року. Пробіг авто на момент випадку був майже 14000 км. На весні почув клацання в коробці передач при почерговому вижиманні педалі газу-зчеплення. Раніше про це писав на цьому форумі. На Кільцевій мені казали, що це нормально і так має бути! Намагалися мене в цьому переконати. Казали, що багато-хто з такою скаргою приїжджав і всі спокійно їхали після того як їм, начебто, пояснити все так само як і мені- "ТАК ЗАДУМАНО ІНЖЕНЕРАМИ". Я думаю: "Ну не може ж такого бути, які це печерні інженери так задумують КПП?" У мене в 412 москвичі такого не було...Почитав цей форум і склалася чітка картина через загальну думку форумчан про "Кільцеву", що не варто більше до них звертатися. Прийняв рішення пройти перше ТО в АвтоАл'янсі. Так і зробив. Це була можливість з ними познайомитися. Через деякий час приїхав і звернувся до них із "своїм" клацанням при переключенні передач та постійним клекотанням (дуже виразним) на холостих обертах. Вони взялися її діагностувати, слухати і т.д. Покатавшись хвилин, мабуть, 20 (я спостерігав за ними) вони повернулися і сказали, що в коробці НАСПРАВДІ є сторонні шуми. Сказали, що потрібно розбирати коробку і дивитися. Для мене це не проблема, головне, щоб Кашачок катався безболісно. Також мене відразу повідомили, що у випадку необхідності заміни підшипників, яких не буде в наявності, доведеться чекати близько місяця. Я так помітив, що майстер сподівався, що на місяць мене не вистачить... Я запитав, чи можна мені здати авто на ЗАМІНУ деталей саме тоді, коли будуть в наявності запчастини. Майстер-приймач мені дав зрозуміти, що розбирати, збирати, а потім знову робити це саме вже для заміни ніхто не буде, потрібно залишати авто до "переможного кінця". Тоді я погодився віддати. Він насправді здивувася, що я готовий чекати місяць. Дивно...Невже таких як я небагато?
Здав я своє авто 11 травня 2012 р. Відразу розібрали коробку і замовили, як мені було сказано, 5 підшипників, які потрібно замінити. Попередили відразу - прийдуть через два тижні. Коли пройшли два тижні, я зателефонував і мені відповіли, що підшипники ще не прийшли, потрібно чекати. Машина стоїть два тижні під відкритим небом серед нових авто з відкритими дверима (не замкнена), я спеціально без попередження приїжджав щоб перевірити чи все з нею в порядку. Я в черговий раз запитав: "коли будуть підшипники?" Відповідь - "вам зателефонують!". Чекаю ще тиждень, ніхто не телефонує. Телефоную сам. Майстер сказав: "В через декілька днів мають вже прибути, зателефонуйте в пятницю". Я так і зробив, однак прийшов, за їхніми словами, тільки один підшипник. На моє запитання "а коли очікуєте ще чотири?" мені було сказано: "зателефонуйте після завтра, вже будуть". Це вже закінчувався 3 тиждень простоювання авто. До речі, я його придбав в кредит і якось не цікаво платити за авто яке не використовую, оскільки вони не хочуть двічі розбирати коробку. Зателефонував я так, як мені порадили, знову немає підшипників. І так декілька разів. До цього часу, а вже в цю пятницю буде місяць, як я віддав авто у їхнє розпорядження, ще нічого абсолютно не зроблено! Постійно кажуть будуть завтра, передзвонюю - кажуть: "немає, передзвоніть завтра."
Я сам ще такі процедури не проходив, тому і потребую ваших порад та досвіду. Як би там насправді не було, напрошуються думки чи не затягують вони час???
Друге. Як ви думаєте, чи може бути законним аргументом "ми не хочемо двічі розбирати коробку"? Справа у тому, що моя дружина - вагітна і без авто не просто, також чекати бозна скільки на підшипники й ремонт і платити у цей час кредит - чи є сенс, якщо кожного разу так буде? Можливо просто забрати авто і самостійно придбати підшипники і встановити на не сертифікованій СТО? Розумію, що це коштуватиме мені гарантії та декілька тис. грн, однак я буду знати коли поїду.
Можливо мені потрібно було наполягати, щоб вони розібрали і визначили, що потребує заміни, зібрали і я повернувся тоді, коли були б у наявності деталі? Так би було набагато простіше, беручи до уваги той факт, що за їхніми словами на це йде приблизно дві години. Що ви думаєте?
Вибачте за багатослівність. Мене найбільше обурює обіцянка, що буде завтра, а завтра, що буде після завтра! Це нормально?
Буду вдячний за ваші думки і досвід!