Write comments

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 00:05:19

Aniper писал(а):
irina писал(а):
Aniper писал(а):. Можливо є ще авто, яке в них ремонтується але не по гарантії і вони мої підшипники кинули саме в неї, а мене заставляють чекати наступної доставки деталей з Голандії. Побачу завтра.

Хорошо будет ,если только подшипники Ваши туда кинут,а не ряд других ваших деталей (на замену).Вообще как -то стремно оставлять свою машину на месяц без присмотра .Я бы не согласилась.



Ви, мабуть, хочете щоб я тепер ночами не спав????:) Стрьомно, а що робити? Саме з цієї причини я до них в гості на "оглядини" ходив без попередження і проводив ретельний огляд авто. Головна проблема в тому, що вони вважають свій час дорожчим ніж час своїх клієнтів. Вони не хочуть дві години додатково витратити, а я маю місяць-півтора їздити на позиченому авто, це в кращому випадку, або громадським транспортом. Приорітети у них неправильні.

Очень часто прослежуется ОНИ, давайте попробуем поменять психоллогию (Вашу) на Вы и они...
с этого начнем поход с претензиями.
И самое главное в нашем деле безпрестрастность (морозняк по нашему).
Приходим к вашим ремонтникамгоре и с холодм в голосе заявляем им что пишем на них письмо в санмоторзевроппа.
Уверен либо они обьяснят задержку либо ниссан их накажет...
Дали буде... Но главное выдержка!
Aniper

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 07:45:43

Ви, мабуть, хочете щоб я тепер ночами не спав????:) Стрьомно, а що робити? Саме з цієї причини я до них в гості на "оглядини" ходив без попередження і проводив ретельний огляд авто. Головна проблема в тому, що вони вважають свій час дорожчим ніж час своїх клієнтів. Вони не хочуть дві години додатково витратити, а я маю місяць-півтора їздити на позиченому авто, це в кращому випадку, або громадським транспортом. Приорітети у них неправильні.[/quote]
Очень часто прослежуется ОНИ, давайте попробуем поменять психоллогию (Вашу) на Вы и они...
с этого начнем поход с претензиями.
И самое главное в нашем деле безпрестрастность (морозняк по нашему).
Приходим к вашим ремонтникамгоре и с холодм в голосе заявляем им что пишем на них письмо в санмоторзевроппа.
Уверен либо они обьяснят задержку либо ниссан их накажет...
Дали буде... Но главное выдержка![/quote]


А це правильно! Вдячний за те, що звернули мою увагу на це. Завжди так маємо поводитися. Сьогодні побачу, що вони скажуть.
vyk

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 07:56:54

С одной стороны в гарантийной книжке написан срок устранения неисправности 180 дней, к тому же не очень четко и понятно про еще 90 дней если детали редкие. С другой стороны машина уже находится в ремонте (по факту - разобрана и не может быть использована по целевому назначению) длительный срок.
Есть у кого-нибудь познания о законе по правам потребителя, как там вопрос со сроками и подменной машиной в этом случае регулируется?
У кого нибудь телефон Advokatus остался?
Aniper, поищи его посты и попробуй написать в личку, может отзовется.
bykovdima

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 09:04:23

Aniper писал(а):Просто запитання виникає: "чи варто це робити, чи прискорить це процес?"

стоит!
я тоже (пока был на гарантии) пошел на принцип, и заставил дилера вернуть мне стоимость диагностики, которая выявила необходимость гарантийной замены. они таким образом разводили абсолютно всех клиентов. я им объяснил что это неправильно и так быть не должно, говорят "первый раз такое слышим", а когда я пожаловался в НМУ, сразу вернули.

Aniper писал(а):Можливо просто зіскочити з гарантії і самому займатися ремонтом у неофіціалів, так буду знати що деталі є (бо сам купив\замовив), машину роблять!

Kostya писал(а):На последний вопрос ответить только ты сам сможешь...

+1
с одной стороны сам будешь контролировать все, с другой, на личном примере, у меня гарантийных замен было на сумму в 1.5-2 раза большую чем я потратил на ТО у официалов, т.е. выгодно
Руслан

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 09:55:43

Aniper
Якщо машина на гарантії, то потрібно було зразу ж писати заяву претензію на усуненню виявлених недоліків у термін не більше 14 днів. Оскільки я не одноразово мав гарантійні випадки, то в кожному писав заяви - всі роботи виконувалися вчасно, тобто в термін до 14 днів. Хоча менеджера всіляко намагалися мене переконати, що таку заяву писати не потрібно, що все буде гаразд, що деталі зараз немає, однак все це їхня проблема, а не моя - оскільки всі свої гарантійні зобовязання я виконував на 100%.

На даному етапі, думаю Вам потрібно, поїхати до автосалон і написати таку ж заяву претензію з описом в хронологічній послідовності (коли здали машину (документ, що підтверджує - акт здавання-приймання машини), скільки пройшло часу, що порущенні всі терміни щодо гарантійного усунення недоліку та таке інше). Якщо є гарний юрист, то попередньо проконсультутеся з ним. Врешті-решт, офіціали мали надати Вам машину-заміну, у випадку якщо справді є непереборні факти, що не дозволяють вчасно виконати ремонт Вашої машини.
Да, як будете забирати машину - візьміть собою гарного фахівця, щоб перевірив машинку до підписання Вами акта виконаних робіт. Бажаю успішного завершення цієї події!!!
Руслан

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 10:01:42

vyk писал(а):С одной стороны в гарантийной книжке написан срок устранения неисправности 180 дней, к тому же не очень четко и понятно про еще 90 дней если детали редкие.

Це протирічить законодавству (термін усунення по гарантії не більше 14 днів), тому посилаємо всіх менеджерів, які про це говорять. в садочок :D Мені спочатку також про це говорили, однак, після написання заяви все робили в термін 14 днів.
Да, саме головне - заява повинна бути зареєстрована в дилера, обовязково повинен стояти реєстраційний номер та зроблена копія для себе.
levsha

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 10:26:48

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B8%D1%81%D1%82%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%20%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з
доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)
незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство,
що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї
статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
Перелік таких товарів ( 172-94-п ) визначається Кабінетом
Міністрів України.

Так що я би вимагав усунення на протязі 14 днів і надання автомобіля на заміну на час ремонту. Все письмово, звичайно
BMB

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 10:53:56

levsha писал(а):Так що я би вимагав усунення на протязі 14 днів і надання автомобіля на заміну на час ремонту. Все письмово, звичайно


Есть одна маленькая деталь:

повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.


В данном случае, ТС был проинформирован о месячном сроке? Был. Он с этим согласился? Согласился. Вот и "згода сторін".
vyk

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 11:01:25

BMB писал(а):В данном случае, ТС был проинформирован о месячном сроке? Был. Он с этим согласился? Согласился. Вот и "згода сторін".

В любом случае сейчас нужно писать письменную претензию, и если ТС не подписывался на акте передачи под сроками, то максимум, что его ожидает - еще 14 дней. Он ведь тоже имеет право честно заявить, что первый раз про месяц слышит :wink:
Руслан

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 11:08:44

BMB писал(а):В данном случае, ТС был проинформирован о месячном сроке? Был. Он с этим согласился? Согласился. Вот и "згода сторін".

У випадку письмого оформлення.
Справа в тому, що всі офіціали при виконанні робіт з гарантії дають кожному з нас заповнювати той же бланк заяви претензії, однак дата вказується не від моменту звертання, а на момент завершення робіт (без Вашої попередньої заяви - час між цими моментами може значно перевищувати 14 днів). Внаслідок чого - офіціал звітує перед НМУ, що всі гарантійні роботи він виконує в встановлений законодавством термін (типу, ось який я білий та пушистий), а поперередньою заявою - він справді буде білий та пушистий :D
BMB

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 11:18:18

Руслан писал(а):У випадку письмого оформлення.


Я в стартовом посте вообще ничего не увидел про письменное оформление. Т.е. получается на сегодня никакие гарантийные замены не оформлены. Машина просто сдана в текущий ремонт, который находится в стадии ожидания з/ч.

P.S. Задал вопрос в соответствующей ветке АвтоАльянсу.
levsha

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 12:08:29

Да, скорее всего по документам нету никакой сдачи автомобиля на гарантийный ремонт и т.п. Так что я бы рассчитывал только на 14 дней с даты написания заявления (то есть не раньше, чем с сегодняшнего дня) и требовал предоставления автомобиля на замену
Torpedo

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 12:11:46

BMB писал(а):Я в стартовом посте вообще ничего не увидел про письменное оформление

Это типичная ошибка одноклубников при первом обращении по гарантии. Сколько раз писали и обсуждали на форуме, а к сожалению, грабли те же.
BMB писал(а):получается на сегодня никакие гарантийные замены не оформлены

Их оформят по факту выполнения гарантийного ремонта. Это типичная практика официальных дилеров Nissan.
BMB

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 12:17:27

Torpedo писал(а):Их оформят по факту выполнения гарантийного ремонта. Это типичная практика официальных дилеров Nissan.


В таком случае, и о сроках, как бы, говорить нечего ...
Torpedo

Re: Потрібна ваша порада

Чт май 31, 2012 12:41:14

BMB писал(а):В таком случае, и о сроках, как бы, говорить нечего ...

К сожалению, да. Тут я согласен с levshой.
В данном случае, о сроках можно будет говорить только после того, как будет написано и зарегистрировано заявление на диагностику и гарантийный ремонт авто
Write comments