Write comments

Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 20:59:57

Привіт всім форумчанам!

Хотів запитати як мені бути в такій ситуації?

Придбав Кашкай 1,6, SE, МКПП в листопаді 11 року. Пробіг авто на момент випадку був майже 14000 км. На весні почув клацання в коробці передач при почерговому вижиманні педалі газу-зчеплення. Раніше про це писав на цьому форумі. На Кільцевій мені казали, що це нормально і так має бути! Намагалися мене в цьому переконати. Казали, що багато-хто з такою скаргою приїжджав і всі спокійно їхали після того як їм, начебто, пояснити все так само як і мені- "ТАК ЗАДУМАНО ІНЖЕНЕРАМИ". Я думаю: "Ну не може ж такого бути, які це печерні інженери так задумують КПП?" У мене в 412 москвичі такого не було...Почитав цей форум і склалася чітка картина через загальну думку форумчан про "Кільцеву", що не варто більше до них звертатися. Прийняв рішення пройти перше ТО в АвтоАл'янсі. Так і зробив. Це була можливість з ними познайомитися. Через деякий час приїхав і звернувся до них із "своїм" клацанням при переключенні передач та постійним клекотанням (дуже виразним) на холостих обертах. Вони взялися її діагностувати, слухати і т.д. Покатавшись хвилин, мабуть, 20 (я спостерігав за ними) вони повернулися і сказали, що в коробці НАСПРАВДІ є сторонні шуми. Сказали, що потрібно розбирати коробку і дивитися. Для мене це не проблема, головне, щоб Кашачок катався безболісно. Також мене відразу повідомили, що у випадку необхідності заміни підшипників, яких не буде в наявності, доведеться чекати близько місяця. Я так помітив, що майстер сподівався, що на місяць мене не вистачить... Я запитав, чи можна мені здати авто на ЗАМІНУ деталей саме тоді, коли будуть в наявності запчастини. Майстер-приймач мені дав зрозуміти, що розбирати, збирати, а потім знову робити це саме вже для заміни ніхто не буде, потрібно залишати авто до "переможного кінця". Тоді я погодився віддати. Він насправді здивувася, що я готовий чекати місяць. Дивно...Невже таких як я небагато?

Здав я своє авто 11 травня 2012 р. Відразу розібрали коробку і замовили, як мені було сказано, 5 підшипників, які потрібно замінити. Попередили відразу - прийдуть через два тижні. Коли пройшли два тижні, я зателефонував і мені відповіли, що підшипники ще не прийшли, потрібно чекати. Машина стоїть два тижні під відкритим небом серед нових авто з відкритими дверима (не замкнена), я спеціально без попередження приїжджав щоб перевірити чи все з нею в порядку. Я в черговий раз запитав: "коли будуть підшипники?" Відповідь - "вам зателефонують!". Чекаю ще тиждень, ніхто не телефонує. Телефоную сам. Майстер сказав: "В через декілька днів мають вже прибути, зателефонуйте в пятницю". Я так і зробив, однак прийшов, за їхніми словами, тільки один підшипник. На моє запитання "а коли очікуєте ще чотири?" мені було сказано: "зателефонуйте після завтра, вже будуть". Це вже закінчувався 3 тиждень простоювання авто. До речі, я його придбав в кредит і якось не цікаво платити за авто яке не використовую, оскільки вони не хочуть двічі розбирати коробку. Зателефонував я так, як мені порадили, знову немає підшипників. І так декілька разів. До цього часу, а вже в цю пятницю буде місяць, як я віддав авто у їхнє розпорядження, ще нічого абсолютно не зроблено! Постійно кажуть будуть завтра, передзвонюю - кажуть: "немає, передзвоніть завтра."

Я сам ще такі процедури не проходив, тому і потребую ваших порад та досвіду. Як би там насправді не було, напрошуються думки чи не затягують вони час???
Друге. Як ви думаєте, чи може бути законним аргументом "ми не хочемо двічі розбирати коробку"? Справа у тому, що моя дружина - вагітна і без авто не просто, також чекати бозна скільки на підшипники й ремонт і платити у цей час кредит - чи є сенс, якщо кожного разу так буде? Можливо просто забрати авто і самостійно придбати підшипники і встановити на не сертифікованій СТО? Розумію, що це коштуватиме мені гарантії та декілька тис. грн, однак я буду знати коли поїду.
Можливо мені потрібно було наполягати, щоб вони розібрали і визначили, що потребує заміни, зібрали і я повернувся тоді, коли були б у наявності деталі? Так би було набагато простіше, беручи до уваги той факт, що за їхніми словами на це йде приблизно дві години. Що ви думаєте?

Вибачте за багатослівність. Мене найбільше обурює обіцянка, що буде завтра, а завтра, що буде після завтра! Це нормально?


Буду вдячний за ваші думки і досвід!
bykovdima

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 21:30:34

1. попробуй позвонить в НМУ и рассказать им все тоже самое (только в чуть более сокращенной форме). задай им ет же вопросы. а также попроси их взять это на контроль и уточнить у дилера как обстоят дела с твоей машиной и сообщить эту информацию тебе.

2. как бы дилер ничего криминального не делает, но возможно затягивает процесс, хотя зачем это им?

3. машина в "Автоальянсе"? у нас на форме есть его представитель. задайте ему вопросы в личку через форум. дайте ссылку на эту тему, чтобы не писать еще раз.
mach333

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 21:43:04

Блин, нет слов, если машина гарантийная я бы писал на ниссан (и причем тут деньги за подшипники), если не то негайно забрал бы у зажравшихся официалов и нашел бы знающих работяг которые дорожат репутацией и держат слово.
Sandra

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 21:46:06

mach333 писал(а):Блин, нет слов, если машина гарантийная я бы писал на ниссан


а еще лучше не писать, а ехать

ведь в Киеве офиц. представительство "ниссана"?
Последний раз редактировалось Sandra Ср май 30, 2012 22:00:09, всего редактировалось 1 раз.
Aniper

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 21:56:39

mach333 писал(а):Блин, нет слов, если машина гарантийная я бы писал на ниссан (и причем тут деньги за подшипники), если не то негайно забрал бы у зажравшихся официалов и нашел бы знающих работяг которые дорожат репутацией и держат слово.


Дякую. Я про це теж думаю. Завтра я буду говорити з АвтоАл'янсом, майстром і, якщо вони знову будуть переносити на пізніше, я хочу поговорити з головним менеджером. Можливо є ще авто, яке в них ремонтується але не по гарантії і вони мої підшипники кинули саме в неї, а мене заставляють чекати наступної доставки деталей з Голандії. Побачу завтра.
Aniper

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 22:01:52

Sandra писал(а):
mach333 писал(а):Блин, нет слов, если машина гарантийная я бы писал на ниссан


а еще лучше не писать, а ехать

ведь в Киеве офиц. представительство "ниссана"?



Кажуть що в Києві:)

ISSAN MOTOR UKRAINE (НІССАН МОТОР УКРАЇНА ТОВ)додаткові відомості‎
Жилянська вул., 75, Київ, Київська
01032
(044) 492 9187
mach333

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 22:20:35

поищи на форуме -людям приходилось идти дальше Украины...

Суть - если гарантия - то какие поборы?
если не - то обоснования?

правда есть у ниссана - ищи посты lotta или lota
irina

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 23:08:03

Aniper писал(а):. Можливо є ще авто, яке в них ремонтується але не по гарантії і вони мої підшипники кинули саме в неї, а мене заставляють чекати наступної доставки деталей з Голандії. Побачу завтра.

Хорошо будет ,если только подшипники Ваши туда кинут,а не ряд других ваших деталей (на замену).Вообще как -то стремно оставлять свою машину на месяц без присмотра .Я бы не согласилась.
Kostya

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 23:33:21

Улица Жилянская - в центре Киева. Я бы изложил запрос письменно в двух экземплярах с уведомлением и один официально передал в АА, а второй лично бы занес в НМУ. Далее все, как Дима Быков рассказал и сравнить ответы обоих. Если дело не подвинут, то перевести всю корреспонденцию и в Ниссан Европа отправить.
А в банке поинтересуйся, можно ли приостановить выплаты по кредиту на время неэксплуатации. Не уверен, но а вдруг?
mach333

[Удалено]

Ср май 30, 2012 23:37:11

Сообщение было удалено | удалил: bykovdima | Чт май 31, 2012 08:56:24.
mach333

[Удалено]

Ср май 30, 2012 23:41:13

Сообщение было удалено | удалил: bykovdima | Чт май 31, 2012 08:56:32.
Aniper

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 23:43:54

irina писал(а):
Aniper писал(а):. Можливо є ще авто, яке в них ремонтується але не по гарантії і вони мої підшипники кинули саме в неї, а мене заставляють чекати наступної доставки деталей з Голандії. Побачу завтра.

Хорошо будет ,если только подшипники Ваши туда кинут,а не ряд других ваших деталей (на замену).Вообще как -то стремно оставлять свою машину на месяц без присмотра .Я бы не согласилась.



Ви, мабуть, хочете щоб я тепер ночами не спав????:) Стрьомно, а що робити? Саме з цієї причини я до них в гості на "оглядини" ходив без попередження і проводив ретельний огляд авто. Головна проблема в тому, що вони вважають свій час дорожчим ніж час своїх клієнтів. Вони не хочуть дві години додатково витратити, а я маю місяць-півтора їздити на позиченому авто, це в кращому випадку, або громадським транспортом. Приорітети у них неправильні.
Aniper

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 23:53:50

Kostya писал(а):Улица Жилянская - в центре Киева. Я бы изложил запрос письменно в двух экземплярах с уведомлением и один официально передал в АА, а второй лично бы занес в НМУ. Далее все, как Дима Быков рассказал и сравнить ответы обоих. Если дело не подвинут, то перевести всю корреспонденцию и в Ниссан Европа отправить.
А в банке поинтересуйся, можно ли приостановить выплаты по кредиту на время неэксплуатации. Не уверен, но а вдруг?



Якщо завтра після мого дзвінка вони всеодно будуть "водити за носа", із своїми "завтра", " та ні, ми мали на увазі після завтра" - обовязково саме так і зроблю. Просто запитання виникає: "чи варто це робити, чи прискорить це процес?" Можливо просто зіскочити з гарантії і самому займатися ремонтом у неофіціалів, так буду знати що деталі є (бо сам купив\замовив), машину роблять!
Aniper

[Удалено]

Ср май 30, 2012 23:55:44

Сообщение было удалено | удалил: bykovdima | Чт май 31, 2012 08:58:07.
Kostya

Re: Потрібна ваша порада

Ср май 30, 2012 23:57:27

Aniper
На последний вопрос ответить только ты сам сможешь... Ответ от твоих возможностей зависит, финансово-временных...
Write comments