Поділюся цікавою історією.
Забирав я БМВ із офф салону в вересні, де вона була на заміні акумулятора, який вмер після півроку відстою тачки в корпоративному гаражі. В бачку вже була омивайка. Не знаю яка саме, але скоріше за все літня. Дуже приємна на запах та не лишаюча по собі геть ніяких слідів. Вміст бачка десь 3,5-4 літри, тому я одразу додав до повного літр своєї, що зазвичай купую в Кауфландах-Ашанах-Лідлах.
На зиму купив 5 каністр британської TurtleWax, яка мені подобається, бо теж не лишає плям чи потьоків, не смердить і досить добре поводиться на морозі на склі, до того ж була акція та гарна ціна. Два тижні тому, як нічна температура стала мінусовою, долив зимової омивайки десь 2,5-3 літри. Катаюся, все норм. І ось вчора машина мені каже: рівень омивайки дуже низький, треба долили. В Польщі, щоб ви розуміли є штраф за пустий бак із омивайкою, і мєнти можуть його впаяти, коли навіть побачать такий комунікат на табло в машині, тому треба якнайшвидше доливати. Долив. Влізло біля півлітра... Що таке? Зимова омивайка частково замерзла у бачку при -8??? Виприскав за 2 тижні все (а тут як у Колі на Пежо, форсунки на щітках, споживання досить економне, навіть у дощі-сніги, як у нас було всі ці 2 тижні)??? Не може бути... Поліз гуглити.
Виявляється, це баг БМВ - датчик рівня рідини глючить за низької осмолярності омивайки. Виходить, коли ллєш дорогу брендовану рідину, що майже не має єлектропровідності, - глюк. Як ллєш гівно з Ашана - норм.
Взяв пусті каністри і заправив їх розливною омивайкою на найближчій мийці самообслуговування. Наче німецька і непогана, але не крута модна типу Шелл. Побачимо, як на неї зреагує. Кацапи, читав, лікували додаванням солі в рідину.
