ТО на Види
Добавлено: Пт авг 28, 2009 12:10:53
Вирішив виділити в окрему тему для написання всіх відгуків з приводу ТО в офіційного дилера ніссан Види, аналогічно темам для інших офіційних дилерів.
І так сам звіт.
Прийшов і мій час для проходження планового ТО. Пробіг 9960 км за рік експлуатації.
Записався на 9-00, приїхав в 8-25. Менеджер Віталій прийняв одразу машину. В процесі розмови сказав, що приїхав скласти своє враження про обслуговування і планую написати свій відгук на форумі нашого клубу. Це дещо викликало нервове напруження у менеджера, але особливого виду не подав. Однак, це було тільки спочатку - далі все було дружелюбно.
І так, додатково до основних робіт замовив:
- антибактеріальну обробку кондиціонера;
- заміну фільтра салона, за необхідності;
- змазку петель дверей.
Роботи, які виконали безкоштовно:
- заправили кавролін з боку пятої двері;
- поставили на місце пластик над аркою зі сторони лівої задньої дверці.
Загальна вартість ТО-1 2032 грн. з врахуванням 18% знижки на матеріали.
Загальний висновок, машинка в порядку, знос тормозних колодок передніх - 15 %, задніх - 10 %. Амортизатори та ходова в цілому також в нормальному стані. Да, долили 0,5 л рідини для охолодження двигуна, правда в акті написано, що вона для Мурано. До речі підскажіть це нормально чи не дуже?
Враження після проходження ТО:
- машинка стала більш швидшою;
- стала тихіше працювати підвіска (для цьог спеціально виключив музику та кондиціонер, та проїхався на швидкості по ямках
)
Про обслуговування. При прийомі автомобіля менеджер запитав дозволу на заміну рамки навколо номерних знаків на їхню, я сказав, що не потрібно і подумаю після надання послуг. Хоча потім добавив, що хочу поміняти їх на клубні (до речі ніяк до цього руки не доходять), на що мені відповіли, що це моє право.
По часу сказали, що це буде годинки 4...4,5. По акту 5,1 год. Реально зробили менше, ніж за три години, машину отримав в 11-20, що приємно вразило.
Перед заміною повітряного фільтра попросив спочатку мені його показати. Що було зроблено, правда не в сервісній зоні, а в зоні прийняття заявок, і сказали, що вже його поміняли. Це мені дещо не сподобалося, хоча я його все одно хотів міняти, але дозвіл на заміну не завадило б запитати, а раптом я був би не готовий до ткаих витрат. Стан фільтру див. на фото.
Після прийняття машини оскільки був час, зробив тест-драйв нового Мурано - це звичайно казка і не для цієї теми, плюс до цього казка дорога
Після тест-драйву, хотів подивитися на машику знизу, але вже запізнився, бо вона була знята з підйомника і вигнана з сервісної зони.
Перед здачею мені машини отримав картку на отримання знижки (початкова знижка 3%). Умови ще повністю не прочитав, тому зараз про це детально не розкажу.
Після цього у мене записали чи задоволений я сервісом сказав, що так.
Ще раз сьогодні переконався, що нормальне спілкування без напруження залог плідної співпраці.
Резюме. Сервісом задоволений. А далі побачимо.
Добавлено спустя 45 секунд:
Ай народ, підскажіть будь-ласка, а чому фотки не вставилися
Добавлено спустя 20 минут 23 секунды:
І ще забув додати, після заміни масла при включенні двигуна почало показувіати пять кубиків
І так сам звіт.
Прийшов і мій час для проходження планового ТО. Пробіг 9960 км за рік експлуатації.
Записався на 9-00, приїхав в 8-25. Менеджер Віталій прийняв одразу машину. В процесі розмови сказав, що приїхав скласти своє враження про обслуговування і планую написати свій відгук на форумі нашого клубу. Це дещо викликало нервове напруження у менеджера, але особливого виду не подав. Однак, це було тільки спочатку - далі все було дружелюбно.
І так, додатково до основних робіт замовив:
- антибактеріальну обробку кондиціонера;
- заміну фільтра салона, за необхідності;
- змазку петель дверей.
Роботи, які виконали безкоштовно:
- заправили кавролін з боку пятої двері;
- поставили на місце пластик над аркою зі сторони лівої задньої дверці.
Загальна вартість ТО-1 2032 грн. з врахуванням 18% знижки на матеріали.
Загальний висновок, машинка в порядку, знос тормозних колодок передніх - 15 %, задніх - 10 %. Амортизатори та ходова в цілому також в нормальному стані. Да, долили 0,5 л рідини для охолодження двигуна, правда в акті написано, що вона для Мурано. До речі підскажіть це нормально чи не дуже?
Враження після проходження ТО:
- машинка стала більш швидшою;
- стала тихіше працювати підвіска (для цьог спеціально виключив музику та кондиціонер, та проїхався на швидкості по ямках



Про обслуговування. При прийомі автомобіля менеджер запитав дозволу на заміну рамки навколо номерних знаків на їхню, я сказав, що не потрібно і подумаю після надання послуг. Хоча потім добавив, що хочу поміняти їх на клубні (до речі ніяк до цього руки не доходять), на що мені відповіли, що це моє право.
По часу сказали, що це буде годинки 4...4,5. По акту 5,1 год. Реально зробили менше, ніж за три години, машину отримав в 11-20, що приємно вразило.
Перед заміною повітряного фільтра попросив спочатку мені його показати. Що було зроблено, правда не в сервісній зоні, а в зоні прийняття заявок, і сказали, що вже його поміняли. Це мені дещо не сподобалося, хоча я його все одно хотів міняти, але дозвіл на заміну не завадило б запитати, а раптом я був би не готовий до ткаих витрат. Стан фільтру див. на фото.
Після прийняття машини оскільки був час, зробив тест-драйв нового Мурано - це звичайно казка і не для цієї теми, плюс до цього казка дорога



Після тест-драйву, хотів подивитися на машику знизу, але вже запізнився, бо вона була знята з підйомника і вигнана з сервісної зони.
Перед здачею мені машини отримав картку на отримання знижки (початкова знижка 3%). Умови ще повністю не прочитав, тому зараз про це детально не розкажу.
Після цього у мене записали чи задоволений я сервісом сказав, що так.
Ще раз сьогодні переконався, що нормальне спілкування без напруження залог плідної співпраці.
Резюме. Сервісом задоволений. А далі побачимо.



Добавлено спустя 45 секунд:
Ай народ, підскажіть будь-ласка, а чому фотки не вставилися

Добавлено спустя 20 минут 23 секунды:
І ще забув додати, після заміни масла при включенні двигуна почало показувіати пять кубиків
