Write comments

ТО на Види

Пт авг 28, 2009 12:10:53

Вирішив виділити в окрему тему для написання всіх відгуків з приводу ТО в офіційного дилера ніссан Види, аналогічно темам для інших офіційних дилерів.

І так сам звіт.
Прийшов і мій час для проходження планового ТО. Пробіг 9960 км за рік експлуатації.
Записався на 9-00, приїхав в 8-25. Менеджер Віталій прийняв одразу машину. В процесі розмови сказав, що приїхав скласти своє враження про обслуговування і планую написати свій відгук на форумі нашого клубу. Це дещо викликало нервове напруження у менеджера, але особливого виду не подав. Однак, це було тільки спочатку - далі все було дружелюбно.
І так, додатково до основних робіт замовив:
- антибактеріальну обробку кондиціонера;
- заміну фільтра салона, за необхідності;
- змазку петель дверей.
Роботи, які виконали безкоштовно:
- заправили кавролін з боку пятої двері;
- поставили на місце пластик над аркою зі сторони лівої задньої дверці.
Загальна вартість ТО-1 2032 грн. з врахуванням 18% знижки на матеріали.
Загальний висновок, машинка в порядку, знос тормозних колодок передніх - 15 %, задніх - 10 %. Амортизатори та ходова в цілому також в нормальному стані. Да, долили 0,5 л рідини для охолодження двигуна, правда в акті написано, що вона для Мурано. До речі підскажіть це нормально чи не дуже?
Враження після проходження ТО:
- машинка стала більш швидшою;
- стала тихіше працювати підвіска (для цьог спеціально виключив музику та кондиціонер, та проїхався на швидкості по ямках :D :D :D )

Про обслуговування. При прийомі автомобіля менеджер запитав дозволу на заміну рамки навколо номерних знаків на їхню, я сказав, що не потрібно і подумаю після надання послуг. Хоча потім добавив, що хочу поміняти їх на клубні (до речі ніяк до цього руки не доходять), на що мені відповіли, що це моє право.
По часу сказали, що це буде годинки 4...4,5. По акту 5,1 год. Реально зробили менше, ніж за три години, машину отримав в 11-20, що приємно вразило.
Перед заміною повітряного фільтра попросив спочатку мені його показати. Що було зроблено, правда не в сервісній зоні, а в зоні прийняття заявок, і сказали, що вже його поміняли. Це мені дещо не сподобалося, хоча я його все одно хотів міняти, але дозвіл на заміну не завадило б запитати, а раптом я був би не готовий до ткаих витрат. Стан фільтру див. на фото.
Після прийняття машини оскільки був час, зробив тест-драйв нового Мурано - це звичайно казка і не для цієї теми, плюс до цього казка дорога :smile: :smile: :smile:
Після тест-драйву, хотів подивитися на машику знизу, але вже запізнився, бо вона була знята з підйомника і вигнана з сервісної зони.
Перед здачею мені машини отримав картку на отримання знижки (початкова знижка 3%). Умови ще повністю не прочитав, тому зараз про це детально не розкажу.
Після цього у мене записали чи задоволений я сервісом сказав, що так.
Ще раз сьогодні переконався, що нормальне спілкування без напруження залог плідної співпраці.

Резюме. Сервісом задоволений. А далі побачимо. :smile: :smile: :smile:

Добавлено спустя 45 секунд:

Ай народ, підскажіть будь-ласка, а чому фотки не вставилися :shock:

Добавлено спустя 20 минут 23 секунды:

І ще забув додати, після заміни масла при включенні двигуна почало показувіати пять кубиків :D
Meexxx

Пт авг 28, 2009 12:24:16

Я сегодня позвонил на ВИДИ.
сообщили что Стоимость ТО номер 1 (15 000 или 1 год пробега) 983,00 грн (538 работы+ 445 грн запчасти). у тебя ТО-1 2032 грн ? ? ? Ты не мог бы ты ,
выложить скан копию счёта или выслать на мой на e-mail meexxx@ukr.net.
Спасибо.
МАУС

Пт авг 28, 2009 12:40:41

у Руслан
еще были дополнительные работы
Руслан писал(а):І так, додатково до основних робіт замовив:
- антибактеріальну обробку кондиціонера;
- заміну фільтра салона, за необхідності;
- змазку петель дверей.


поэтому и больше времени, плюс фильтр салона, ну и денег соответственно...
Руслан

Пт авг 28, 2009 14:45:17

Meexxx
Відправив на електронку.
А рисунки вставити ніяк не виходить :evil:
Сэнсэй

Пт авг 28, 2009 21:41:45

Руслан
рисунок можешь добавить к посту, уменьшив его разрешение до 800х800 пискелей либо размещаешь фотку на любом фотохранилище (типа http://picasaweb.google.ru или http://fotkidepo.ru) и обрамляещь прямую ссылку на фотку буквами , например: [img]http://www.фотки.com/мегафотка.jpg[/img]
Руслан

Вт сен 01, 2009 11:57:49

Сэнсэй
Коли розмір рисунка 800х800 на ньому нічого не видно :sad:
Запропонований тобою спосіб спробую пізніше, там на сайтах необхідо прочитати великий вступ, на це потрібен час :smile: :smile: :smile:
yan2k

Re: ТО на Види

Пт дек 30, 2011 15:58:46

Перед ТО загоняют ли машину на мойку за умеренную или не умеренную плату?
А если она чистая то можно ли отмазаться от мойки, если загоняют?
Станислав

Re: ТО на Види

Пт дек 30, 2011 20:41:04

yan2k писал(а):Перед ТО загоняют ли машину на мойку за умеренную или не умеренную плату?
А если она чистая то можно ли отмазаться от мойки, если загоняют?

Я не знаю,как сейчас.А летом я заезжал без мойки(была чистая,просто в пыли) перед шлагбаумам проверили на царапины и битость. И все проблемы!!!
kondrik

Re: ТО на Види

Сб дек 31, 2011 09:51:27

Сами они не моют. Но если попросить то за умеренную оплату сделают техмойку. Могут еще предложить выполнить мойку если будут выполнять какие-то наружные работы.

В последнее время замечаю, что сервис старается навязать кучу ненужных услуг. Главное трезво оценить что необходимо, а какие услуги в лес послать.
yan2k

Re: ТО на Види

Чт янв 26, 2012 21:47:58

через 2 дня после ТО1 позвонила тетя и спрашивала доволен ли я работой сервиса и консультанта, рекомендовал бы еще кому нибудь види и блаблабла.

сказала, что еще позвонят с ниссан-моторс-украина, ожидайте.

в принципе я не просился присутствовать на ТО, но хотелось бы видеть делают они там что нибудь или только масло с фильтром меняют.

ну правда днище запустили посмотреть.

на укравто на окружной и на нивках я на всех ТО в сервис зоне находился, умные и не умные вопросы задавал механику.

на ТО2 наверно и тут попрошусь.
yan2k

Re: ТО на Види

Пн фев 13, 2012 20:22:27

yan2k писал(а):сказала, что еще позвонят с ниссан-моторс-украина, ожидайте.

сегодня позвонила другая тетя на украинском языке, анкетирование заняло более 8 минут, с записью разговора.

зачем им это все так надо? ведь все равно в этом сегменте конкуренции станции нет, а мои ответы(что положительные, так и отрицательные) ну никак ни на что практически не повлияют.
Tabarik

Re: ТО на Види

Пт мар 22, 2013 20:08:20

От чего зависит размер скидки:
" Спеціальні пропозиції для держателів карт Visa Gold!

Для держателів карт Visa Gold – Welcome Card у подарунок – 3-15% на послуги сервісу, придбання запасних частин та аксесуарів."
?
Это любая Голд или только промо?
Write comments