Модератор: Модераторы форума
snap писал(а):Подскажите кто проверялся недавно по отзывной,при входе в раздел ,если попадаешь,всплывает окно с предупреждением ? А то я вошел,а проверить не нашел как.
STORM писал(а):Как только входишь, сразу выпадает окно с просьбой поехать по отзывной. Этоя ниссан+you имею ввиду.
Torpedo писал(а):STORM писал(а):Как только входишь, сразу выпадает окно с просьбой поехать по отзывной. Этоя ниссан+you имею ввиду.
Ничего там не выпадает.
SOS!!!
Кто может напомнить как проверить всю историю отзывных по конкретной машине.
Torpedo писал(а):STORM писал(а):Как только входишь, сразу выпадает окно с просьбой поехать по отзывной. Этоя ниссан+you имею ввиду.
Ничего там не выпадает.
SOS!!!
Кто может напомнить как проверить всю историю отзывных по конкретной машине.
Dr.Feelgood писал(а):Тоже зашёл на свою страницу, ничего нет.
Nissan Motor Co. (Australia) Pty Ltd—Nissan J10 Dualis and J10 Dualis+2
PRA number: 2015/14518
Date published: 19th January 2015
Product information
Product description
Nissan J10 Dualis and J10 Dualis+2 built between February 2012 and September 2012
Identifying features
Campaign number: PG5B2
VIN Range: SJN*B*J10A1196857 - SJN*B*J10A7145388
What are the defects?
The steering wheel boss, which is connected to the steering column, may not have the appropriate strength. If a load is applied to the steering wheel which is higher than the load applied during normal steering operation, the boss may separate from the steering column.
What are the hazards?
If the defect occurs, this will result in loss of steering control, posing an accident hazard.
Where the product was sold
Nationally
Traders who sold this product
Authorised Nissan Dealers
Supplier
Nissan Motor Co. (Australia) Pty Ltd
What should consumers do?
Owners of vehicles within the affected VIN range will be advised to contact their Nissan Dealer to arrange for an inspection of the steering wheel batch number and where necessary replacement of the steering wheel. The rectification will be at no cost to owners.
Nissan Australia's intent is for this Recall Campaign to commence in March 2015.
Kostya писал(а):Паша Кащук (Infocar) тестил нового кашака летом в Испании. Раскритиковал в пух и прах.
Вернуться в Сервисное обслуживание, ТО, Гарантийные случаи
Зарегистрированные пользователи: Google [Bot]