NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Всім привіт!
Мене звати Остап. Довго вибирав автомобіль. До цього їздив на ВАЗ 2107. Хотів:
- вищий кліренс
- більш-менш адекватний розхід
- надійність в експлуатації
- комфорт
- вписатись в бюджет
- з пунктів "для душі" -- 4х4, панорамний дах або люк
Дивився на різні варіанти. І нові, і б/у. Renault Duster, XTrail, Grand Vitara, Vitara, SX4, Peugeot 2008, Yeti ... Замучився вибирати ті автомобілі. Процес приносив більше нервів, ніж насолоди. В тих чогось нема, в інших п*яті двері гниють, в тих розхід за 12, ті задорогі і т.д.
Найбільше схилявся до варіанту Duster'а. Бачив, куди він може заїхати. І відгуки різних знайомих були досить хорошими. Якби брав новий автомобіль, то, мабуть, взяв би Duster. Але тут одного дня звернув увагу на Qashqai. Спочатку, чомусь, не розглядав їх взагалі. А придивився до них детальніше і зрозумів, що це, мабуть, мій автомобіль. Побачив, і був відразу впевнений, що він -- саме той, хто мені потрібен. Підходив по всіх параметрах. А коли сів всередину — ще більше в цьому переконався. Отак я і купив свого Кочівника: 2010, 2.0, 4x4, CVT, Tekna.
Трохи спочатку переживав за варіатор, бо раніше тільки на механіці їздив. Але, начитавшись, зрозумів, що нічого страшного в ньому нема. Тільки доглядати треба добре. А механіка — це як велосипед: раз навчився, то, надіюсь, з роками не забуду)
Qashqai після 2107 -- як космічний корабель. А коли спробував вперше круїз-контроль, то ще більше в тому переконався
Після кількох тисяч вже з*явилось кілька питань. Може хтось чимось допоможе
P.S. Ящик під кріслом — дуже неочікуваний бонус
Мене звати Остап. Довго вибирав автомобіль. До цього їздив на ВАЗ 2107. Хотів:
- вищий кліренс
- більш-менш адекватний розхід
- надійність в експлуатації
- комфорт
- вписатись в бюджет
- з пунктів "для душі" -- 4х4, панорамний дах або люк
Дивився на різні варіанти. І нові, і б/у. Renault Duster, XTrail, Grand Vitara, Vitara, SX4, Peugeot 2008, Yeti ... Замучився вибирати ті автомобілі. Процес приносив більше нервів, ніж насолоди. В тих чогось нема, в інших п*яті двері гниють, в тих розхід за 12, ті задорогі і т.д.
Найбільше схилявся до варіанту Duster'а. Бачив, куди він може заїхати. І відгуки різних знайомих були досить хорошими. Якби брав новий автомобіль, то, мабуть, взяв би Duster. Але тут одного дня звернув увагу на Qashqai. Спочатку, чомусь, не розглядав їх взагалі. А придивився до них детальніше і зрозумів, що це, мабуть, мій автомобіль. Побачив, і був відразу впевнений, що він -- саме той, хто мені потрібен. Підходив по всіх параметрах. А коли сів всередину — ще більше в цьому переконався. Отак я і купив свого Кочівника: 2010, 2.0, 4x4, CVT, Tekna.
Трохи спочатку переживав за варіатор, бо раніше тільки на механіці їздив. Але, начитавшись, зрозумів, що нічого страшного в ньому нема. Тільки доглядати треба добре. А механіка — це як велосипед: раз навчився, то, надіюсь, з роками не забуду)
Qashqai після 2107 -- як космічний корабель. А коли спробував вперше круїз-контроль, то ще більше в тому переконався

Після кількох тисяч вже з*явилось кілька питань. Може хтось чимось допоможе

- Треба знайти СТО, де буду проходити післягарантійні ТО. Може хтось знає хороший сервіс у Львові? Від ТО хочу небагато: якісної роботи і щоб пояснили, що роблять. Бо самому цікаво, як там всередині все влаштоване.
- Друг порадив залити 10w40.
- Як часто ви міняєте масло в варіаторах?
- Попередній власник перезув його на 235/55 R17. Штатна резина, я так розумію, — 215/60 R17? Хтось собі ставив ширшу за оригінал?
- Що на зиму порадите купляти? Зараз є 17ті оригінальні диски. Є смисл брати на зиму простіші 16ті чи просто перезути ці 17ки на зимову резину?
- Є зміст ставити сітку перед радіатором?
- Якщо в когось є “qashqai must have list” чи "що робити впершу чергу після покупки qashqai" — кажіть.
P.S. Ящик під кріслом — дуже неочікуваний бонус
