Страница 1 из 1

NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 09:57:36
pif
Всім привіт!

Мене звати Остап. Довго вибирав автомобіль. До цього їздив на ВАЗ 2107. Хотів:
- вищий кліренс
- більш-менш адекватний розхід
- надійність в експлуатації
- комфорт
- вписатись в бюджет
- з пунктів "для душі" -- 4х4, панорамний дах або люк

Дивився на різні варіанти. І нові, і б/у. Renault Duster, XTrail, Grand Vitara, Vitara, SX4, Peugeot 2008, Yeti ... Замучився вибирати ті автомобілі. Процес приносив більше нервів, ніж насолоди. В тих чогось нема, в інших п*яті двері гниють, в тих розхід за 12, ті задорогі і т.д.

Найбільше схилявся до варіанту Duster'а. Бачив, куди він може заїхати. І відгуки різних знайомих були досить хорошими. Якби брав новий автомобіль, то, мабуть, взяв би Duster. Але тут одного дня звернув увагу на Qashqai. Спочатку, чомусь, не розглядав їх взагалі. А придивився до них детальніше і зрозумів, що це, мабуть, мій автомобіль. Побачив, і був відразу впевнений, що він -- саме той, хто мені потрібен. Підходив по всіх параметрах. А коли сів всередину — ще більше в цьому переконався. Отак я і купив свого Кочівника: 2010, 2.0, 4x4, CVT, Tekna.

Трохи спочатку переживав за варіатор, бо раніше тільки на механіці їздив. Але, начитавшись, зрозумів, що нічого страшного в ньому нема. Тільки доглядати треба добре. А механіка — це як велосипед: раз навчився, то, надіюсь, з роками не забуду)

Qashqai після 2107 -- як космічний корабель. А коли спробував вперше круїз-контроль, то ще більше в тому переконався :D

Після кількох тисяч вже з*явилось кілька питань. Може хтось чимось допоможе :)
  1. Треба знайти СТО, де буду проходити післягарантійні ТО. Може хтось знає хороший сервіс у Львові? Від ТО хочу небагато: якісної роботи і щоб пояснили, що роблять. Бо самому цікаво, як там всередині все влаштоване.
  2. Друг порадив залити 10w40.
  3. Як часто ви міняєте масло в варіаторах?
  4. Попередній власник перезув його на 235/55 R17. Штатна резина, я так розумію, — 215/60 R17? Хтось собі ставив ширшу за оригінал?
  5. Що на зиму порадите купляти? Зараз є 17ті оригінальні диски. Є смисл брати на зиму простіші 16ті чи просто перезути ці 17ки на зимову резину?
  6. Є зміст ставити сітку перед радіатором?
  7. Якщо в когось є “qashqai must have list” чи "що робити впершу чергу після покупки qashqai" — кажіть.

P.S. Ящик під кріслом — дуже неочікуваний бонус :)

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 10:02:07
Dr.Feelgood
Welcome! :D

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 10:16:48
Шульга
welcome to club :)
pif писал(а):Друг порадив залити 10w40.

некоторые заливали все гуд. но чтобы спать спокойно и не терзатся оставайся на родном 5в40
pif писал(а):Як часто ви міняєте масло в варіаторах?

1 раз в 100-120тыщ пробега или раз в 5 лет
pif писал(а):Що на зиму порадите купляти? Зараз є 17ті оригінальні диски. Є смисл брати на зиму простіші 16ті чи просто перезути ці 17ки на зимову резину?

бридж близак двм 1 (сейчас комплект на 16 около 10к грн) и на снегу и на льду на 5+
по 17 или 16 ты на цены на резину посмотри и сам решишь стоит ли красота таких денег. многие решили что не стоит и перешли на 16
pif писал(а):Є зміст ставити сітку перед радіатором?

маст хев! поиши на клубе есть отчеты как своими руками буквально за 100-200 грн и пару часов в гараже все ставится на ура

п.с. приятных дорог. спрашивай если что.

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 10:32:52
Torpedo
pif писал(а):Qashqai після 2107 -- як космічний корабель.

Після 2107 - буде не "як космічний корабель", а просто - космічний корабель... :D

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 11:38:29
snap
Заходьте дядьку,влаштовуйтесь зручненько. :D

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 11:42:01
Eskulap
Треба знайти СТО, де буду проходити післягарантійні ТО.


В Киеве - это Инг-Авто.

Що на зиму порадите купляти? Зараз є 17ті оригінальні диски. Є смисл брати на зиму простіші 16ті чи просто перезути ці 17ки на зимову резину?
Я и еще несколько перешли на 215/70 16" зиму - машинка стала мягче и нигде не трет, ямки легче переносит.

Є зміст ставити сітку перед радіатором?
На новый - да. А вот если с 2010-го без сетки гоняли - тогда х.з.

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 12:04:07
ДВОЙНЯШКИ
Ласкаво просимо! :)

Почитай тут і взагалі технічку.
У Львові СТО (а також проконсультує по запчастинам) може підказати Алексей.
Заливаю тільки 5w40 і не жужжу.
маю 17 і перевзуваюсь тільки на них. Проблем не було.
Сітку я б поставив.
Способы крепления защитной сетки к бамперу...

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 14:10:59
Сигналкин
Здоровенькы булы :)

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 19:52:57
Captain Morgan
как бы у машины 2010 года гарантия закончилась еще 2 года назад. так что нет смысла тут говорить о послегарантийном сервисе, просто выбери себе СТО, посоветовавшись с местными ребятами.
сетку против мух ставить однозначно. на зиму переодеваться в железяки, лучше 16го размера.

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 20:13:49
BMB
Привет! Добро пожаловать!

Но вот в этом:
pif писал(а):рестайлінг....2010....Tekna.


Что-то одно лишнее. Или у тебя машина не в украинской комплектации.

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Вт авг 04, 2015 21:17:24
oleg_t
pif
Привет, рады видеть в клубе!

pif писал(а):Друг порадив залити 10w40.

Чем аргументировал?

pif писал(а):Як часто ви міняєте масло в варіаторах?

Рестайл раз в 90 тыс.

pif писал(а):Штатна резина, я так розумію, — 215/60 R17?

Да. А также 215/65 R16 и 215/55 R18

pif писал(а):Хтось собі ставив ширшу за оригінал?

Ставил. Воняла муфта подключения заднего привода. Поэтому летом только режим 2WD.

pif писал(а):Є смисл брати на зиму простіші 16ті чи просто перезути ці 17ки на зимову резину?

Просто переобувать.

pif писал(а):Є зміст ставити сітку перед радіатором?

У меня машина 8 лет без сетки, не жалуется

pif писал(а):Якщо в когось є “qashqai must have list” чи "що робити впершу чергу після покупки qashqai" — кажіть.

Можно проверить машину на отзывные компании.
Из допоборудования можно поставить коврик и сетку в багажник, секретки на колеса, доводчик стекол.

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Ср авг 05, 2015 06:45:30
pif
Всім дякую за відповіді і вітання! Відпишусь тут відразу по всіх пунктах, щоб окремо не повторюватись.

По СТО:
Eskulap писал(а):В Киеве - это Инг-Авто.

Їхню тему перечитав майже від початку. Аж подумав, що як не знайду нічого у Львові, то співставив би ТО90 з якоюсь поїздкою в Київ :D
ДВОЙНЯШКИ писал(а):може підказати Алексей

А який в нього нік?

По маслу:
oleg_t писал(а):Чем аргументировал?

Вже не згадаю. Перепитаюсь ще раз.

По маслу в варіаторі:
Тут всьо ясно: 90-100к. Значить скоро поміняю.

По ширших шинах:
oleg_t писал(а):Ставил. Воняла муфта подключения заднего привода.

Ох нічого собі. Вроді пробував -- запаху ніякого не відчув. Воно пахне так, ніби щось перегоріло?

По зимових дисках:
Шульга писал(а):бридж близак двм 1

О, якраз на них найбільше і дивився.
Прикину собі ціну 16+блізак дмв1-16 і просто блізак дмв1-17 та й вирішу десь ближе до зими.
oleg_t, ДВОЙНЯШКИ, а на які розміри перезуваєтесь?
Шульга писал(а):на зиму переодеваться в железяки, лучше 16го размера.

А чому?

По сітці:
Дякую за ссилки на теми, там всьо розжовано до деталей. Буду ставити)
oleg_t писал(а):8 лет без сетки, не жалуется

Добре, що все добре) А я кілька разів по трасі проїхався, то вже мух і малого каміння наловив в радіатор трохи. Там і так його хватало, але краще, щоб було поменше :)

Інше:
BMB писал(а):Что-то одно лишнее.

Зайшов на japancats і там по VIN видало інформацію: комплектация - tekna (в наших краях LE/LE+?), дата изготовления - кінець 2010.

oleg_t писал(а):Можно проверить машину на отзывные компании.

Як це зробити?

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Ср авг 05, 2015 07:54:55
Airman
pif писал(а):ДВОЙНЯШКИ писал(а):може підказати Алексей
А який в нього нік?


:smile: Aleksey

зы С приобретением и ни гвоздя ни жезла!

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Ср авг 05, 2015 10:48:08
Шульга
pif писал(а): Шульга писал(а):
на зиму переодеваться в железяки, лучше 16го размера.
А чому?

зимой посыпают дороги активными реагентами. были случаи когда у людей краска на дисках слазила посему жалко литье на зиму. если есть железяки то лучше их.
п.с. сам на зиму ставлю стоковое литье на них пока все гуд, лень железки покупать. на лето у меня другое литье. так что тут каждый сам решает.

Re: NQ рестайлінг, 2.0, CVT, 4x4

Добавлено: Ср авг 05, 2015 14:35:13
rom_usr
pif писал(а):на зиму переодеваться в железяки, лучше 16го размера.
А чому?

Потому что мягче т.к. профиль больше и потому что сама резина дешевле. А когда весной, как обычно, дороги куда-то пропадают, то по ямам на зимней 16 резине куда приятнее ездить.