Интернет, Мобильная связь, ПК, КПК, и все в том же духе.
Natali
- Natali
- Сообщений: 1206
- Зарегистрирован: Сб дек 27, 2014 21:10:46
- Авто: Nissan Qashqai 2.0, TeknaPack, 2007, CVT, 4WD
Re: Стоит ли покупать электромобиль в Украине?
Чт фев 12, 2015 13:51:06
http://autopalace.com.ua/news/u-kyjevi- ... ktrokariv/На проспекті Академіка Глушкова, 1 відкрилась перша заправка українського виробництва для електромобілів.
цены как-то смущают
Natali писал(а):цены как-то смущают
Смущают цены на заправку или зарядку?
Меня больше смущает это:
Потужність вітчизняної заправки — 22 кВт/год.
Natali писал(а):http://autopalace.com.ua/news/u-kyjevi-vidkrylas-persha-vitchyznyana-zapravka-dlya-elektrokariv/
На проспекті Академіка Глушкова, 1 відкрилась перша заправка українського виробництва для електромобілів.
цены как-то смущают
почему? много или мало? думаю, сильно зависит от расстояния до мощностей, от желания властей и т.п. Опять что конкретно входит в эту стоимость?
Torpedo писал(а):Меня больше смущает это:
Потужність вітчизняної заправки — 22 кВт/год.
опять же... почему? расшифровывайте свои сомнения, товарищи!
Цікаво, за яким тарифом відпускається енергія, за побутовим чи за промисловим?
ДВОЙНЯШКИ писал(а):Цікаво, за яким тарифом відпускається енергія, за побутовим чи за промисловим?
главное, шо юзерам бесплатно
oreh писал(а):опять же... почему?
Аккумулятор Tesla Model S и его характеристики
В данный электрокар установлен современный литий-ионный аккумулятор имеющий емкость 85 кВт⋅ч или 60 кВт⋅ч (зависит от комплектации).
Второму владельцу Tesla Model S придётся стоять в очереди почти 4 часа...
Torpedo писал(а):Второму владельцу Tesla Model S придётся стоять в очереди почти 4 часа...
тю ты, если бы там было 40 кВт ты бы написал третьему придется стоять 4 часа
радует, что начало положено
oreh писал(а):почему? много или мало? думаю, сильно зависит от расстояния до мощностей, от желания властей и т.п. Опять что конкретно входит в эту стоимость?
та то я сначала думала заправка, как обычная заправка, на несколько машин и т.п., а там просто устройство, которое заряжает по типу паркоматов
по поводу что конкретно входит согласна, без этого никак, по идее только план в энергокомпании по подключению и выделению линии должен тыс 20 стоить
Ага, и вместе будут заряжаться 8 часов, а не по 4 каждый
levsha писал(а):Ага, и вместе будут заряжаться 8 часов, а не по 4 каждый
Так веселіше. Є про що поговорити.
Ну что? Будущее таки приближается?
http://all.kharkov.ua/news/science/v-is ... tarei.htmlКакие это компании, пока не раскрывается, но скорее всего это концерн VW (владеет испанским брендом Seat) он уже заявил о выпуске электромобилей Audi с пробегами без подзарядки 500, 600 и даже 700 км в 2017 году или 2018 году.
В тестовых образцах графенополимерных батарей, улучшены почти все аспекты автомобильного аккумулятора:
Его плотность энергии на массу около 600 Вт·ч / кг, в обычной литиевой этот показатель, как правило, от 140 до 160 Вт·ч / кг
этт фсе, канешна, обнадеживает, но при нынешней стоимости електромобильчиков - лична мне шото нихочецца их покупать...
но народные избранники о нас думают, оказываицца...
Мажу маслом бутерброд -
Сразу мысль - а как народ?
И икра не лезет в горло,
И компот не льется в рот... Українці зможуть заправлятися в 42 рази дешевше17 Лют. 2015 21:260
Революційний для ринку електромобілів законопроект вже незабаром розгляне Верховна Рада України. За словами авторів документа його ухвалення зможе зрівняти в ціні електрокари з бензиновими авто такого ж класу. Це значно збільшить попит на електрокари, зарядка яких обходиться в рази дешевше за заправку бензинового аналогу.
За словами Голови Комітету ВРУ з питань промислової політики та підприємництва Віктора Галасюка, висока підтримка документав депутатському корпусі свідчить про те, що законопроект може бути ухвалений вже за кілька місяців.
«Сьогодні Україна імпортує близько 70% бензину та 80% дизельного палива. При цьому більше ніж 60% – з Росії. Отже, українці з власної кишені спонсорують країну-агресора. Одним із способів позбутися енергетичної залежності є електромобілі. Використання електрики, що є національним продуктом, замість бензину дозволить щороку залишати в українській економіці близько 1,8 млрд. дол.», – пояснює депутат.
Як зазначає один з ідейних ініціаторів законопроекту, Костянтин Євтушенко, єдине, що досі зупиняло ринок електрокарів у нашій країні, – висока вартість авто. Скасування оподаткування, за його прогнозами, збільшить частку електромобілів на українському ринку до 10% вже до 2025 року.
«Нарешті українці зможуть позбутися бензинового ярма. У перерахунку до бензину 1 кВт електроенергії коштує в 42 рази дешевше. Відповідно зарядка електромобіля середнього класу обійдеться до 20 гривень у порівнянні з 900-1000 гривнями, що витрачає власник автівки з двигуном внутрішнього згорання», — наголошує він.
Костянтин Євтушенко також зазначає: на відміну від схожих документів, що вже зареєстровані в парламенті, зміни до закону не мають тимчасового характеру та передбачають скасування оподаткування для всіх видів електричного транспорту, а не лише для легкових авто. До того ж, проектом закону передбачається ряд стимулів для національного виробника, що за сучасних умов є надзвичайно важливим фактором, адже дозволить втілити в життя ряд інноваційних розробок українських інженерів, які до цього часу були непоміченими.
Проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо розвитку ринку транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, та зниження енергетичної залежності України)» № 2132 від 13.02.2015 розроблений експертами Реанімаційного пакета реформ із залученням західних фахівців та за сприяння Асоціації «Інноваційний розвиток України».
Запропоновані зміни до Податкового кодексу, підтримало широке коло депутатів Верховної Ради України різної фракційної приналежності. Зокрема, співавторами стали: О. Ляшко, В. Галасюк, Н. Южаніна, Г. Гопко, О. Семерак, О. Домбровський, , Т. Острікова, М. Гвоздьов, В. Кривенко, С. Скуратовський, О. Ленський, А. Кошелєва.
Так, законопроектом передбачається:
◾звільнення від оподаткування податком на додану вартість та акцизним податком операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, та комплектуючих до них;
◾звільнення від оподаткування акцизним податком операцій з ввезення на митну територію України та реалізації вироблених в Україні кузовів для автомобілів, оснащених електричними двигунами;
◾звільнення від оподаткування податком на додану вартість послуг з перевезення пасажирів на таксі, оснащених електричними двигунами, та надання пасажирського транспорту в оренду (лізинг, прокат, перевезень на замовлення), у разі, якщо такі колісні транспортні засоби оснащені виключно електричним двигуном.
Наступним кроком автори законопроекту бачать ухвалення змін до Митного кодексу.
Відповідний документ уже в розробці
- Вложения
-