Интернет, Мобильная связь, ПК, КПК, и все в том же духе.
Write comments

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:27:36

По закону должны поменять без возражений на такой же рабочий или иной аналогичный:
Стаття 14. Права споживача в разі придбання ним товару неналежної якості.
1. Споживач при виявленні недоліків чи фальсифікації товару протягом гарантійного терміну в порядку та строки, встановлені законодавством, і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
...
б) заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості;
...
г) заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної вартості.
...
Згідно з цим пунктом задовольняються вимоги споживача щодо товарів, термін гарантії на які не закінчився.
2. Вимоги споживача, встановлені пунктом 1 цієї статті, пред'являються за вибором споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що виконує їх функції за місцезнаходженням споживача.
Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача виконують також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які виконують вказані вимоги на підставі договору з виробником.
...
3. Продавець, виробник (підприємство, що виконує їх функції) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) та їх повернення споживачеві здійснюється силами і засобами продавця, виробника (підприємства, що виконує їх функції).
...
4. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі необхідності перевірки якості - протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
...
5. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) перерахунок вартості провадиться виходячи з цін, що діяли на час обміну.
...
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
...
6. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на якісні товари або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо вказані недоліки виявлені у межах терміну придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому частиною третьою пункту 5 цієї статті.
7. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів або за згодою сторін в інший термін.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього виробник разом з продавцем зобов'язані на договірній основі передбачати обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
...
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений термін (14 днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі одного відсотка вартості товару.
...
8. Споживач має право пред'явити виробнику вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного терміну. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого терміну служби, а якщо такий не встановлено - протягом 10 років, якщо в товарі були виявлені істотні недоліки, допущені з вини виробника. Якщо ця вимога не задоволена у терміни, передбачені пунктом 7 цієї статті, споживач має право за своїм вибором пред'явити виробникові інші вимоги, встановлені пунктом 1 цієї статті.
9. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійні терміни, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
...
Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
...
11. Вимоги, встановлені пунктом 1 цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України або придбаних у посередників, задовольняються за рахунок продавця.
У цьому разі продавець може вимагати відшкодування завданих йому збитків третіми особами.
12. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що виконує їх функції) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Никогда до этого с подобными вещами не сталкивался... Почитал закон. Интересно. 8)
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:29:25

barabaka
Та вроде не повредил... Только отпечатки пальцев стер... :smile:
levsha

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:31:13

Ну взагалі то в законі чітко сказано "якщо він не використовувався". Але на практиці зазвичай міняють. В крайньому випадку, мабуть, можна з'іхати що без включення неможливо було виявити що товар не може бути використаний продавцем за призначенням"
levsha

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:34:42

Ви говорите трохи про різні речі.
14 днів стосується щодо заміни товару належної якості, який не може бути використаний покупкцем, тому що по якимость характеристикам не підходить.
Стаття 14 говорить про заміну товару неналежної якості. Така заміна можлива протягом всього гарантійного терміну, а не 14 днів, і для неї не потрібне збереження упаковки і т.п., і допускається втрата товарного вигляду і пошкодщення, які не впливають на працездатність
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:41:13

levsha
Ну, это как раз мой случай. Отсутствие мигающего индикатора SYS у девайсов этого производителя говорит о системной ошибке, а индикаторов WLAN - о ненадлежащей работе или отсутствии работы. Вот и предъявлю им завтра...
Зы. Вот хотел же Линксис купить... :smile:
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:44:10

levsha писал(а):Ну взагалі то в законі чітко сказано "якщо він не використовувався". Але на практиці зазвичай міняють. В крайньому випадку, мабуть, можна з'іхати що без включення неможливо було виявити що товар не може бути використаний продавцем за призначенням"

Так він і не використовувався... Його неможливо використати, бо внаслідой браку (системноі помилки) він не здатен під'єднатися до ПК, утворити сітку та реалізувати своє призначення... :oops:
barabaka

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:44:50

Kostya писал(а):По закону должны поменять без возражений на такой же рабочий или иной аналогичный:

Я так понял тебе до розетки сгонять ближе, чем до соседнего подъезда? :D
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 22:57:38

barabaka
Да походу туда все равно ехать нужно будет... Я так думаю:
1. Полюбасу они мне продали нерабочий девайс, и менять или сдавать его нужно.
2. В 7:30 малого в школу везти, а потом сразу на работу на Протасов Яр заскочить нужно.
3. Потом малого на 15:00 в басик на ЦСКА повезу, а пока он будет плескаться, сгоняю в Розетку.
4. Главное, что я знаю - у тебя девайс рабочий, настроен под нашего провайдера и абсолютно нормально с ним уживается.
Так что мне достаточно выбить с Розетки такой же, но рабочий. 8)
По результату дам знать. Если будут варианты с их стороны, то обязательно к тебе забегу за роутером для проверки. 8)
Зы. Тут еще лажа со здоровьем домочадцев... Жена вчера ночью прилетела из Болгарии с приступом острого панкреатита. Так я ее тут сегодня полдня интенсивно капал... А малого возил на Богдана к другу в травмпункт, так как этот красавец на тренировке палец на ноге повредил (думали перелом...) Так что, если выйдет завтра сменить девайс без лишней мороки на рабочий, то я уверен, что доставлять тебе неудобства мне не прийдется. :wink:
Сэнсэй

Re: Сетевое оборудование для дома

Вс янв 27, 2013 23:57:21

Kostya
А ты точно ничего не пропустил в первых шагах при настройке? Сверься, вот тут с картинками рассказывают: http://wiki.tis-dialog.ru/index.php?tit ... 0%B5%D1%82 , только вместо показанной там PPPoE выбирай "Static IP" (тебе ж Фринет дал выделенный айпишник?).
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Пн янв 28, 2013 00:05:40

Сэнсэй
Нет, не пропустил ничего. При подключении и включении девайса должен мигать индикатор SYS. Он тупо негот. Мурзилка говорит о том, что это системная ошибка девайса. А форумы пишут, что самому устранить это невозможно... Комп видит неопознаную сеть, а web-интерфейс недоступен...
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Пн янв 28, 2013 12:03:43

В общем, не все так просто... Позвонил в сервисный отдел. Оказывается, продать некачественный товар могут за секунду, а вот согласно презумпции виновности ты должен доказать, что тебе продали именно кирпич вместо роутера. На это есть 14 дней экспертизы авторизованным сервисом. При этом, при продаже не предусмотрена процедура проверки продавцом работоспособности прибора... Отаке... Повезу сдавать им на экспертизу... Подожду 2 недели, а вывод уже сейчас сделал - хоть со скандалом, но нужно требовать проверки на месте любого товара, иначе потом теряешь если не в деньгах, то во времени...
healix

Re: Сетевое оборудование для дома

Пн янв 28, 2013 12:06:21

Нда... Попадалово
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Пн янв 28, 2013 12:30:16

healix писал(а):Нда... Попадалово

Да нет, пока что это не попадалово... Дома роутер есть, сеть стоит, работа идёт. Пока что, это - стандартная процедура между хитрожопым продавцом, который по факту не несёт никакой ответственности за то, чем торгует, и потребителем, который этим самым продавцом поставлен в ситуацию, когда покупаешь кота в мешке... Ведь, даже если. как в Комфи, Фокстроте или Метро, ты рассчитался и, проверив за столиком товар, обнаружил его неисправность, то ты по-любому попадаешь на 14 дней экспертизы... А вот настоящее попадалово будет в том случае, если экспертиза установит, что прибор не работает по моей вине или, что ещё хуже, не по вине производителя и признает случай негарантийным. Тогда будет именно попадалово... #-o
levsha

Re: Сетевое оборудование для дома

Пн янв 28, 2013 12:45:16

Раз вони не хочуть по хорошому, то вимагай від них надання заміни на час "експертизи" і ремонту
Kostya

Re: Сетевое оборудование для дома

Пн янв 28, 2013 12:50:53

levsha
Запитав і про таке... 8)
Не мають вони підмінного фонду на такий тип товару - не передбачено законодавством... :oops:
Так що, все залежатеме від того, як все домовлено між сервісом та продавцем... Якщо працюють чесно, то один результат буде, якщо ні - інший...
:wink:
Write comments